Jag kan inte låta bli att reta mig på nya grannarna på landet som behandlar sin flagga som om den var en vimpel, d v s den är uppe dygnet runt.
Sånt borde gå att polisanmäla!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte låta bli att reta mig på nya grannarna på landet som behandlar sin flagga som om den var en vimpel, d v s den är uppe dygnet runt.
Det är tur att du inte bor ihop med mina föräldrar!
Grannarna hade en vimpel bra länge som satt uppe året om, den var så trasig att det såg ut som en lång fläta tillslut, helt orimligt.
Förra året köpte de en ny (flagga denna gång) som de förvisso inte har uppe konstant, men när de hissar den så är den inte ända i topp utan det liksom saknas en liten bit..
Helt orimligt hur mycket man kan störa sig på sånt här..
Sånt borde gå att polisanmäla!!!
Håller med!Det här är en hel flagga som sitter uppe dygnet runt, vecka efter vecka. Det ser så slarvigt ut, och snobben i min tycker att det känns lite okunnigt
@Happimess Fast om du tar av hennes mjölk utan att fråga kan du ju inte säga att du till fullo respekterar hennes önskan att ha mjölken i fred? Tvärtom skulle jag säga.
Fast man frågar väl först innan man tar...?Nej du har helt rätt - jag respekterar dock hennes vilja att alltid ha tillgång på mjölk, vilket är anledningen till att hon vill ha sin mjölk ifred. Jag skulle aldrig få för mig att ta sista slatten eller inte ersätta. jag tycker dock inte hennes reaktion stod i proportion till händelsen. Hon led absolut ingen skada och slutresultatet blev att hon hade ca 9 dl mer mjölk till sitt förfogande.
De hade jag gjort, om hon varit på plats.Fast man frågar väl först innan man tar...?
Då tar man inget om personen inte finns att fråga, såvida man inte fått ett ok av personen tidigare.De hade jag gjort, om hon varit på plats.
De hade jag gjort, om hon varit på plats.