Här får man skit oavsett vilken sida man går på. Way weird. Nån tant skällde ut mig när jag gick på vänster sida.Man går väl på vänster sida och cyklar på höger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här får man skit oavsett vilken sida man går på. Way weird. Nån tant skällde ut mig när jag gick på vänster sida.Man går väl på vänster sida och cyklar på höger?
Hur menar du nu?Är det inte för att cyklarna ska vara längst ut och gående längst in? Mvh Luff Lantis
Mitt fb-flöde svämmar över av månbilder. Så jag skrev på skoj en status om att jag var besviken på att INGEN av mina vänner plåtat blodmånen.
De som inte fattade skämtet sitter nu och lägger upp sina månbilder hos mig - som tröst. Och jag har fått en DIKT om månen på messenger.
Jag kan inte låta bli att reta mig på nya grannarna på landet som behandlar sin flagga som om den var en vimpel, d v s den är uppe dygnet runt.
Låter inte som någon höjdare att lyssna påGrannar som lyssnar på musik eller tittar på tv antingen ute på balkongen eller inne med så hög volym att det hörs ut. Just nu är det tre grannar som spelar Kristina från Duvemåla, något psykedeliskt och italiensk smörsång. Det skär sig!
Mitt fb-flöde svämmar över av månbilder. Så jag skrev på skoj en status om att jag var besviken på att INGEN av mina vänner plåtat blodmånen.
De som inte fattade skämtet sitter nu och lägger upp sina månbilder hos mig - som tröst. Och jag har fått en DIKT om månen på messenger.
Stör mig också på det. Det är så ytliga argument, typ "partiet P vill göra det, fy vad de är dumma och elaka". Jag skulle vilja ha en djupare debatt, om hur man ser på samhället framåt, ideologier etc.Idag, och sedan rätt länge faktiskt, stör jag mig på att samhällsdebatten blivit så polariserad.
Ödmjukhet är på tillbakagång; på alla sidor sitter människor och basunerar ut Hur Det Är.
Ju mindre pålästa desto starkare basuner.
Värst tycker jag att det äldre gardet är, de som Byggde Sverige och är 70+, och litet för ofta menar sig sitta inne med precis alla sanningar. Det dyker upp litet för många nationalromantiska pensionärer i mitt fb-flöde, som i mörkblå eller ljusbruna ordalag Står Upp För nånting.
Ring å klaga.La upp billånet på autogiro för att slippa faktureringsavgiften. Tydligen helt meningslöst då de tar ut faktureringsavgift iallafall men nu 45 kr istället för 55
Skickade ett mail så får se om de svarar annars får det bli ett telefonsamtalRing å klaga.
You and me satan så bra det var.Jag stör mig på att jag precis sett klart säsong ett av Good Girls och det är sjuuuukt spännande och jag måste få veta vad som händer NU men det finns inte ens ett releasedatum för säsong två
Det är tur att du inte bor ihop med mina föräldrar!Jag kan inte låta bli att reta mig på nya grannarna på landet som behandlar sin flagga som om den var en vimpel, d v s den är uppe dygnet runt.