VA?!! VARFÖR?? Vilket onödigt och dåligt förslag
Fast samtidigt är ju delar av landet nästan aldrig isiga eller snöiga. I stockholm i år har vi på söder haft snö en halv dag typ. 0,5 cm. Då är dubbar rätt onödigt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA?!! VARFÖR?? Vilket onödigt och dåligt förslag
Vansinne!!! Vi har eller rättare sagt hade ett sådant ställe här med där misstankarna fanns. Undrar hur man kan leva med sig själv när det händer något?Jag tror jag vet hur de går igenom... jag ska inte svära på att jag har rätt men har starka misstankar att ett ställe inte långt från mig tar pengar under bordet. Min magkänsla brukar ha rätt. Jag kan tillägga att jag kommer aldrig i helvete åka dit med en bil igen. Den gången var det bråttom pga jobb och ingen annan hade någon tid.
Ja och det funkar ju faktiskt bra utan vinterdäckstvång här...... Tror jag tänker att hela Finland är täckt av snöFast samtidigt är ju delar av landet nästan aldrig isiga eller snöiga. I stockholm i år har vi på söder haft snö en halv dag typ. 0,5 cm. Då är dubbar rätt onödigt .
Så länge du garanterat inte åker utanför Söder ... vad ska du då med bil till?Fast samtidigt är ju delar av landet nästan aldrig isiga eller snöiga. I stockholm i år har vi på söder haft snö en halv dag typ. 0,5 cm. Då är dubbar rätt onödigt .
Så länge du garanterat inte åker utanför Söder ... vad ska du då med bil till?
Fast samtidigt är ju delar av landet nästan aldrig isiga eller snöiga. I stockholm i år har vi på söder haft snö en halv dag typ. 0,5 cm. Då är dubbar rätt onödigt .
Ja och det funkar ju faktiskt bra utan vinterdäckstvång här...... Tror jag tänker att hela Finland är täckt av snö
Att jag har fått jordens jävla crush på Jake Tapper
Men HEJ!JA MEN ELLER HUR! Ursäkta att jag skriker men blev så exalterad av att hitta en fellow Jake Tapper älskare
Bästa:Men HEJ!
Han är så jävla grym!!! Älskar hans ansiktsuttryck när han intervjuar nån idiot, typ lätt skeptisk poker face .
Samma här! .Edit: alltså det här var nog typ fjärde gången jag såg den, jag skrattade högt även den här gången!
Ja!Den första där är ju klockren.
Ja men han är ju så jäkla toppen!Ja!
Tänk vad fint att jag kan få frossa lite i min crush här .
Samma här! .
Och han är SÅ bra gif-material:
Okej nu ska jag sluta.