Just nu stör jag mig på den här bilden som en av de jag är vän med på FB delade:
Jag hade troligen plockat bort personen. Om det inte var så att personen samtidigt hyllade allas rätt att vara sig själva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu stör jag mig på den här bilden som en av de jag är vän med på FB delade:
Så drastiskt är inte jag pga en post, men kanske slutar med att jag slutar följa vännen istället slipper jag se sådant.Jag hade troligen plockat bort personen. Om det inte var så att personen samtidigt hyllade allas rätt att vara sig själva.
Så drastiskt är inte jag pga en post, men kanske slutar med att jag slutar följa vännen istället slipper jag se sådant.
Missade du något ord nu? Du gör så, men vill bara ha vänner på fb? Eller menar du som irl vänner? Personer du känner i verkligheten och är vän med?Alltså, jag gör så, men jag vill bara ha Vänner på fb. Varför ska jag se sånt där?
Missade du något ord nu? Du gör så, men vill bara ha vänner på fb? Eller menar du som irl vänner? Personer du känner i verkligheten och är vän med?
Vill man inte se sådant just därav kan man sluta följa vännen istället för att plocka bort, om det är en person man inte vill plocka bort som vän av andra anledningar. Har gjort så förut med vänner på fb som lägger upp saker som inte intresserar mig.
Det är upp till dig, vi är alla olika på gott och ont.Jag är inte intresserad av att ha homofober och annat i min privata sfär.
Åh fy fan, stackare!Jag stör mig på att jag precis bet av en kindtand. Jag vill hellre åka på semester än gå till tandläkaren. Kul bonus på kommande rotfyllning.
Åh fy fan, stackare!
Var det tacosen?
Ha, är det en grej alltså?! Det var jag nämligen också med om igår, men det har inte hänt förut så vitt jag kan minnas! Jag fick intrycket av att personen som gjorde så igår var rädd för oss och ville skydda sig, men det ledde ju dessvärre bara till att hästen blev (ännu mer) stirrig och "läskig"...I samma kategori är de hundägare som skall vara snälla när man möter dem i skogen och gömmer sig själva och hunden bakom lämplig gran. Hur tänkte dom där, liksom?
Ha, är det en grej alltså?! Det var jag nämligen också med om igår, men det har inte hänt förut så vitt jag kan minnas! Jag fick intrycket av att personen som gjorde så igår var rädd för oss och ville skydda sig, men det ledde ju dessvärre bara till att hästen blev (ännu mer) stirrig och "läskig"...
Speciellt bland hästrädda damer har jag märkt. Hade en sån med en pudel av större format i närheten där jag hade hästen förut. Hon ställde sig alltid nere i diket och hukade lite när samtidigt som hon ned mycket upphetsad röst pep på hunden att inte skrämma hästen. Hästarna var vana med hundar så dom brydde sig inte men den stackars hunden blev ju bara mer och mer upphetsad varje gång.Ha, är det en grej alltså?! Det var jag nämligen också med om igår, men det har inte hänt förut så vitt jag kan minnas! Jag fick intrycket av att personen som gjorde så igår var rädd för oss och ville skydda sig, men det ledde ju dessvärre bara till att hästen blev (ännu mer) stirrig och "läskig"...
Jag kan ju tycka att om man lär sig simma bättre själv så störs man mindre av av andra.Stör mig ohyggligt på den äldre gentleman som simmade i bassängen samtidigt som jag. Han gjorde som jag, en längd bröstsim och sedan ryggsim åt andra hållet.
bara det att han vevade med benen som om han skulle kört trampcykel. Upp med knäna och skjuta ifrån så det plaskade över halva badhuset. Jag fick flera kallsupar och några andra suckade och gick upp ur vattnet. Lär dig simma gubbjävel