Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu stör jag mig på den här bilden som en av de jag är vän med på FB delade:
28168534_10156178342542459_6613091595923403844_n.jpg

Jag hade troligen plockat bort personen. Om det inte var så att personen samtidigt hyllade allas rätt att vara sig själva.

Alltså, jag gör så, men jag vill bara ha Vänner på fb. Varför ska jag se sånt där?
Missade du något ord nu? Du gör så, men vill bara ha vänner på fb? Eller menar du som irl vänner? Personer du känner i verkligheten och är vän med?
Vill man inte se sådant just därav kan man sluta följa vännen istället för att plocka bort, om det är en person man inte vill plocka bort som vän av andra anledningar. Har gjort så förut med vänner på fb som lägger upp saker som inte intresserar mig.

Missade du något ord nu? Du gör så, men vill bara ha vänner på fb? Eller menar du som irl vänner? Personer du känner i verkligheten och är vän med?
Vill man inte se sådant just därav kan man sluta följa vännen istället för att plocka bort, om det är en person man inte vill plocka bort som vän av andra anledningar. Har gjort så förut med vänner på fb som lägger upp saker som inte intresserar mig.

Jag är inte intresserad av att ha homofober och annat i min privata sfär.

Jag stör mig på att jag precis bet av en kindtand. Jag vill hellre åka på semester än gå till tandläkaren. Kul bonus på kommande rotfyllning.

Stör mig ohyggligt på den äldre gentleman som simmade i bassängen samtidigt som jag. Han gjorde som jag, en längd bröstsim och sedan ryggsim åt andra hållet.

bara det att han vevade med benen som om han skulle kört trampcykel. Upp med knäna och skjuta ifrån så det plaskade över halva badhuset. Jag fick flera kallsupar och några andra suckade och gick upp ur vattnet. Lär dig simma gubbjävel :rage:

I samma kategori är de hundägare som skall vara snälla när man möter dem i skogen och gömmer sig själva och hunden bakom lämplig gran. Hur tänkte dom där, liksom?
Ha, är det en grej alltså?! Det var jag nämligen också med om igår, men det har inte hänt förut så vitt jag kan minnas! Jag fick intrycket av att personen som gjorde så igår var rädd för oss och ville skydda sig, men det ledde ju dessvärre bara till att hästen blev (ännu mer) stirrig och "läskig"... :down:

Ha, är det en grej alltså?! Det var jag nämligen också med om igår, men det har inte hänt förut så vitt jag kan minnas! Jag fick intrycket av att personen som gjorde så igår var rädd för oss och ville skydda sig, men det ledde ju dessvärre bara till att hästen blev (ännu mer) stirrig och "läskig"... :down:

Precis. Skitkonstigt tyckte Fröken.

Å andra sidan finns det bra folk också, blev 'stoppade' av en kille i ca 20 års åldern med hund av pitbull-typ. På håll ropar han att hunden är ny (för honom) och att han inte vet hur hunden kommer reagera på hästarna, vad vill vi att han ska göra.

Mkt snällt och omtänksamt, dock är ju våra hästar helt hundsäkra så det var ingen fara. Hunden satt snällt vid husses (?) fötter även om den var sååååååå intreserad att den nästan vibrerade. Vi stannade och pratade med hussen tills hunden slappnat av (på husses begäran). Fröken och Bitchhästen var måttligt intresserade.

Jag stör mig på att när jag för första gången skulle skjutsa pappa idag och ville visa lite "ey kolla jag KAN köra!" så kör jag sämre än någonsin :turd:

Stör mig på en person som hörde av sig å ville ha massage innan jag börjat på jobbet på em. Självklart lite nära inpå när jag behöver göra mig iordnin å äta nåt innan jag börjar. Innan gick så klart inte. Hör aldrig av han annars, kände ne jag orkar inte så sa nej.

Speciellt bland hästrädda damer har jag märkt. Hade en sån med en pudel av större format i närheten där jag hade hästen förut. Hon ställde sig alltid nere i diket och hukade lite när samtidigt som hon ned mycket upphetsad röst pep på hunden att inte skrämma hästen. Hästarna var vana med hundar så dom brydde sig inte men den stackars hunden blev ju bara mer och mer upphetsad varje gång.

Stör mig ohyggligt på den äldre gentleman som simmade i bassängen samtidigt som jag. Han gjorde som jag, en längd bröstsim och sedan ryggsim åt andra hållet.

bara det att han vevade med benen som om han skulle kört trampcykel. Upp med knäna och skjuta ifrån så det plaskade över halva badhuset. Jag fick flera kallsupar och några andra suckade och gick upp ur vattnet. Lär dig simma gubbjävel :rage:
Jag kan ju tycka att om man lär sig simma bättre själv så störs man mindre av av andra.
Mvh Fd tävlingssimmare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 913
· Visningar
88 386
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 684
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 713
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008