Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att bonusdottern mobbas i skolan och hennes mammas svar när dottern visade vad folk skrev om henne var "Men väx upp och sluta bry dig så mycket" :cautious::rage:
Flickan är 11 år och ska enligt mamman bara rycka på axlarna åt att killar i klassen skriver elaka saker om henne, i stil med att klanka ner på hennes utseende, skriva att hon kan lika gärna dö, att hon är korkad osv osv :(
Men det är ju föra att dom är kära i henne. Dom menar inget illa med det :meh: fick höra samma från 1an till gymnasiet.

Jag blir galen. Nu verkar SIA ha slutat med red grape också! :arghh: nu har kaktus-lime, blåbär och red grape rykt. Samtidigt är mango kvar. Dags att skriva och klaga till SIA igen. :rage:

Stör mig på folk som inte tar ett nej. Å ignorerar jag blir jag spammat med sms om det så bara är medans ja står i duschen.
Hur jävla svårt ska det vara jag sa nej liksom.

fick blodsockerfall för en stund sen och det vill inte riktigt ge med sig trots åtgärder - så jag stör mig på det.

Jag fortsätter väl att störa mig på hur säkert Sverige har blivit. Här är dagens andra:

NYHETERmindre än 20 min sedan

En person har skjutits vid Rissne centrum i norra Stockholm.

Skadeläget för den skjutne är i nuläget oklart.

Jag stör mig på att allt promenerande under min tid i Stockholm redan har gett träningsvärk :cautious:
Och på att 2 timmars standup med Jim Jeffries gick alldeles för snabbt! :love:

Jag stör mig på att företag inte kollar internt vad de får skriva kontrakt med för några resurser. TVÅ företag på en vecka har jag varit överens med, ett skrev jag kontrakt med t.o.m. och sen kom de tillbaka och sa att de inte kunde fullfölja. Man tar väl reda på förutsättningarna innan man påbörjar en rekryteringsprocess? Suck.

Jag stör mig på alla SUV:ar i trafiken, dom är ju överallt ! Jag fattar inte varför folk köper dessa fula obäck om man inte bor på landet. Dom skymmer i trafiken, förmodligen livsfarlig att krocka med, sämre för miljön och allmänt fula att se. Penisförlängare eftersom dom är så fläskiga ?

Just nu stör jag mig på att jag aldrig kan lita på att folk gör saker jag delegerar till dem, utan måste dubbelkolla och påminna typ hundra gånger.. Och så är jag förkyld, sjukt störigt..

Jag fortsätter väl att störa mig på hur säkert Sverige har blivit. Här är dagens andra:

NYHETERmindre än 20 min sedan

En person har skjutits vid Rissne centrum i norra Stockholm.

Skadeläget för den skjutne är i nuläget oklart.
Om du ska ockupera den här tråden med dagens mordrapportering som du gjorde i den andra så sabbar du tråden. Starta en egen med Oldies rapporter i stället.

Jag stör mig på min granne som slår av min motorvärmare så fort han ser att bilen inte står på parkeringen :mad: Alltså den där lilla flärpen som man fäller upp och ner, värt att nämna är att hans motorvärmare aldrig är avslagen när han är ute med sin bil :banghead:

Jätte kul att komma ut i -27 och inse att motorvärmaren inte varit på...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
89 90 91
Svar
1 814
· Visningar
83 138
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 668
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008