Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag är så dålig på sociala medier. Ge mig ett datasystem att arbeta i och jag fattar direkt men saker som tumblr o kik är skitsvåra O_o

Stör mig på att jag alltid känner mig dum oavsett hur välformulerade inlägg jag skriver. Jävla socialfobi. :down:

Den nya labyrinten på howrse. Jättesnurrig. Och visar helt åt fanders. Labyrint och överblick stämmer inte för 5öre och jag förlorade 8 steg och måste vänta till i morron. Straffet för att man inte vill köpa sig fördelar för pengar :meh:
Själva labyrinten är lättare att gå i i mobilen (för en gångs skull...). Har hitintills "bara" tagit ett steg åt fel håll :banghead::turd:

Avskyr just nu vår hyresvärd som inte inte lyssnar. Stör mig som fan på att de satt galvaniserade staket och grindar mellan lägenhetshusen. De har dessutom fäst dem direkt i fasaden vilket gör att det tjongar i hela lägenheten så fort någon öppnar eller stänger. Bäst är de stolpskott som slänger upp grinden så den slår i sitt staket. Det skallrar om badrumsskåpet (grinden sitter i den väggen) och skakar i väggen. Dessutom låter det KLONG i hela jävla lägenheten och ibland vaknar både vi och barnen om det råkar vara natt. Hyresvärden gör inte ett skit och har nu lagt locket på. Jag blir så arg!

Kompisens kille som inte kan bestämma sig och ge klara besked. Allt lutar åt att han inte släppt sitt ex och att kompisen kommer bli sårad :down: Precis vad hon inte behöver nu

Ni vet när man hämtar ut medicin, och så får man "fel" märke (dvs inte det man brukar ha) och tabletterna ser helt annorlunda ut?
DET stör mig! :arghh: Nu kommer jag inte känna igen förpackningen/plasten/arket/vaddetnuheter och leta som en galning efter rätt medicin :mad:

Jag stör mig varje gång jag ska öppna t.ex. en ny kryddburk. Kan de inte förbättra det där papperet man ska dra bort med hjälp av en flik? Varje gång delar sig papperslappen och kvar blir en tunn pappershinna som man man får skära bort med kniv. :banghead:

Jag stör mig på att de fina promenadvägarna här är översnöade och inte går att gå på :arghh: Visserligen finns det en gång/cykelväg som är fin men endera måste man gå typ en timme el två för att komma runt eller så får man gå fram och tillbaka som jag ledsnat på. Har ingen lust att promenera 1-2h(aldrig gått hela vägen runt) i -20... :meh:

Jag stör mig på att telefonen laddar ur för fort och på väder som är för kallt för att skippa vinterjacka men för varmt för att ha den på :meh:

På att bonusdottern mobbas i skolan och hennes mammas svar när dottern visade vad folk skrev om henne var "Men väx upp och sluta bry dig så mycket" :cautious::rage:
Flickan är 11 år och ska enligt mamman bara rycka på axlarna åt att killar i klassen skriver elaka saker om henne, i stil med att klanka ner på hennes utseende, skriva att hon kan lika gärna dö, att hon är korkad osv osv :(
Men när pappan försöker prata förstånd med mamman om att dottern inte kan få allt hon pekar på och att det inte funkar att tjura i timmar för att få som hon vill (det har varit väldigt mycket sådant när hon inte fick välja lördagsgodis själv, förlorade i monopol och inte får sitta obegränsat vid datorn hela dagarna). Då sitter mamman och skriker i telefon att dottern är ju så känslig och att sambon inte förstår någonting :confused:O_o
Får inte ihop den ekvationen.

Åh jag blir så full i skratt. :laugh: Ni vet det här att facebook alltid frågar typ mandalaki, vad gör du just nu? Hittade just någon som verkar ta det lite bokstavligt. :D

Ohny0bl.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
88 89 90
Svar
1 793
· Visningar
82 381
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 639
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 666
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008