Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 350
  • Visningar Visningar 67 371
Människor som mailar en support med en väldigt luddig fråga och 'ring mig'. Skriv lite mer så att jag kan förbereda mig, och varför kan de inte tänka sig ett mailsvar? Det kan jag skicka även när människan sitter i möten och jag kan skicka med länkar till resurser som kan vara användbara.

Eller. Överlag människor som vill prata i telefon. Sjukt störigt.

Vi fick mammas bortplockad när hon gick bort. Min systerdotter löste det. Minns inte om vi hade lösenordet.
Det går, men kan vara väldigt krångligt. Det tog mycket energi när en närstående skulle ta bort sin partners sida.
Jag har valt att ha makens sida kvar. Det är på något vis lite trösterikt och det känns bra att skriva på hans sida ibland.
Det har hänt att någon avlägsen bekant skrivit en grattishälsning, men de flesta som skriver gör det till hans minne :heart .

Stör mig på att jag berättade en väldigt personlig grej för en vän. Och påpekade speciellt att hon ska tiga som graven om det.
Justja. Bara det att hon tydligen drack lite i helgen och berättade ditt och datt för sin syster. Eftersom de berättar allt för varandra.
Jaja :cautious:

Och därtill försökte få det till att jag nog pratat om det här med systern också... Henne har jag inte träffat på två år :meh:

Stör mig på det fina vädret. Eller egentligen mest på att jag inte kan uppskatta det. Jag hade varit JÄTTEGLAD åt detta underbara väder som vi har nu och ska ha över Valborg om det inte hade varit så förbaskat torrt... :( Och hela tiden "försvinner" det lovade regnet, flyttas fram eller minskar i mängd... Precis som 2018 och 2023... :(

Stör mig på det fina vädret. Eller egentligen mest på att jag inte kan uppskatta det. Jag hade varit JÄTTEGLAD åt detta underbara väder som vi har nu och ska ha över Valborg om det inte hade varit så förbaskat torrt... :( Och hela tiden "försvinner" det lovade regnet, flyttas fram eller minskar i mängd... Precis som 2018 och 2023... :(
Här är det inte lika torrt, vi fick 30 mm häromdagen å sen har de småstänkt till å från

Ja jag känner som du inte roligt alls :(

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 082
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 849
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 437
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 294
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka