Vårt barn fick mina flöjtar när hon var liten det var jätteroligt tyckte hon. Idag spelar hon althorn. Nä ljuskänslig är jag inte.Våra morföräldrar gav oss alltid saker som lät. När de åkte hem slängdes sakerna pronto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårt barn fick mina flöjtar när hon var liten det var jätteroligt tyckte hon. Idag spelar hon althorn. Nä ljuskänslig är jag inte.Våra morföräldrar gav oss alltid saker som lät. När de åkte hem slängdes sakerna pronto.
Jag spelade flöjt, började i lågstadiet och var duktig i många år. Jag övade en hel del hemma men det var ju seriöst och inte bara att göra ljud.Vårt barn fick mina flöjtar när hon var liten det var jätteroligt tyckte hon. Idag spelar hon althorn. Nä ljuskänslig är jag inte.
Instämmer.Barn gör tillräckligt mycket ljud utan att behöva förstärkare tycker jag!![]()
Jo men jag reagerade inte på att sånt heller faktiskt. När vi hade service på luftvärmepumpen frågade han om vi inte stördes. Den hörs ju inte ens tyckte jag. Däremot dunka dunka tex det är inte roligt.Jag spelade flöjt, började i lågstadiet och var duktig i många år. Jag övade en hel del hemma men det var ju seriöst och inte bara att göra ljud.
Nu är jag superkinkig med ljud. Kan inte ha klockor som tickar i huset och sover med öronproppar för jag fixar inte att katterna låter när de andas då jag ska sova. Lite jobbigt faktiskt.Jo men jag reagerade inte på att sånt heller faktiskt. När vi hade service på luftvärmepumpen frågade han om vi inte stördes. Den hörs ju inte ens tyckte jag. Däremot dunka dunka tex det är inte roligt.
Fast det är ju inget jag lider av, jag drar hem fort som ögatBarn gör tillräckligt mycket ljud utan att behöva förstärkare tycker jag!![]()
Jag hade vänner i musiksvängen som brukade ge varandras barn ett trumset i presentJag lider med dig. Min svärmor gav min dotter en flöjt för ett tag sen, det var fruktansvärt. Nu är flöjten försvunnen![]()
Jag hoppas de bodde i fristående hus med långt till närmsta granne.Jag hade vänner i musiksvängen som brukade ge varandras barn ett trumset i present![]()
Lägenheter i Stockholms innerstad.Jag hoppas de bodde i fristående hus med långt till närmsta granne.![]()
Jag är ledsen men det borde typ vara spöstraff på det.Lägenheter i Stockholms innerstad.
Tycker din svärmor inte om dig?Jag lider med dig. Min svärmor gav min dotter en flöjt för ett tag sen, det var fruktansvärt. Nu är flöjten försvunnen![]()
Dom låter så det räcker och blir över dom medJag är ledsen men det borde typ vara spöstraff på det.
Numera finns det väl digitala varianter som man trummar på med hörlurar, tack och lov!
Oj, jag är visserligen kinkig med att det ska vara tyst då jag sover, men jag har aldrig hört när en katt andasNu är jag superkinkig med ljud. Kan inte ha klockor som tickar i huset och sover med öronproppar för jag fixar inte att katterna låter när de andas då jag ska sova. Lite jobbigt faktiskt.
Ett par av mina katter har snarkatOj, jag är visserligen kinkig med att det ska vara tyst då jag sover, men jag har aldrig hört när en katt andas![]()
Min gammelkisse snarkar på bra. När jag ligger i badet är det mysigt men inte när jag ska sova.Ett par av mina katter har snarkat![]()
Kim sover i princip På mitt öra, så jag hör det definitivt.Oj, jag är visserligen kinkig med att det ska vara tyst då jag sover, men jag har aldrig hört när en katt andas![]()