Störiga saker vi stör oss på, del 39

Stör mig på att jag varje gång, under hela arbetsdagen, lyckades välja den toalett där besökaren före mig hade 💩

…nå, det var åtminstone bara lukten. Ingen hade lämnat andra spår. En får vara glad för det 😄

Stör mig på att om jag var man hade jag lättare haft kontakt med kollegor på mitt jobb.
En märker så tydligt hur endel män tar avstånd.
Har tillomed kunskap om bilar men där blir de nästan som att jag inte FÅR kunna mer om bilar än någon man här så det ger mig ingen fördel.

Det var lättare när jag jobbade fysiskt som installatör. Där blev en lättare en i gänget och de kändes mer som killarna ville vara runt en, tyckte det var roligt och en tillgång med en tjej.
Nu sitter jag som ingenjör o folk är rätt torra....

Stör mig på folk som ska hugga utan anledning. Nämnde för "vännen" att den ena kaninen från hennes galna granne (hade nån sjuk ide om att kaninerna mår bra av att vara lösa så de blev ju som skadedjur för min "vän" och övriga grannar) att det blev akut att avliva ena. Gick direkt i försvar att vi visste att hon inte kan garantera hälsa osv. Ja det har jag ALDRIG ens sagt. Det VISSTE jag. Vi tog emot och gav ett gott hem. Inte så att vi betalade som hon gjorde för en vidrigt inavlad häst, så jäkla dum är jag inte. Samma sagda människa kan heller inte fatta att man kan sörja andra djur än hästar, henne är det minsann synd om då. Har undvikt kontakt/pausat och haft ytterst lite nu och ett par dagar och jag känner fan att jag mår bättre utan. Ärligt talat.

Stör mig på att jag litat på att samhället ska fungera men de fortsätter att sätta krokben för en 16 åring med språkstörning och ångestproblematik som inte klarar att sätta foten utanför lägenheten och träffa människor.

Så stör jag mig på 18 åringen som slarvade bort en risk 2 för att han inte läste det finstilta på kvittot den gällde bara i tre månader.

Har kräkts hela morgonen, måste försöka få i mig något att äta. Får försöka med det blodförtunnande ikväll för när jag kräks så går halsen sönder och jag spottar blod även om jag kräks vatten, tror inte det är någon bra kombination. :meh:

Du borde kanske uppsöka ett sjukhus
Varför då? Jag kräktes av antibiotikan jag fick utskriven efter min operation. Jag har alltid haft svårt att kräkas och kräks väldigt sällan, men jag tänker inte ta blodförtunnande när blodkärlen i halsen går sönder när jag kräks. Jag ska äta först, vänta ett par timmar och sedan testa att ta ett nytt piller.

Varför då? Jag kräktes av antibiotikan jag fick utskriven efter min operation. Jag har alltid haft svårt att kräkas och kräks väldigt sällan, men jag tänker inte ta blodförtunnande när blodkärlen i halsen går sönder när jag kräks. Jag ska äta först, vänta ett par timmar och sedan testa att ta ett nytt piller.
För att du får ju inte i dig antibiotikan

Massa administration alltså ;)
Mina släktingar skola icke få ett nickel
Anställa folk vilket är skitjobbigt eller hitta en bra advokat som inte är omständlig och högtravande
Och så hålla det helt anonym utan att folk får reda på det
Nej tack :p
Jag har typ en släkting jag skulle ge 5 miljoner till om jag kunde.

Att jag känner mig lite angstig över något som jag inte ens vet vad det är, som om jag har glömt bort något viktigt eller jobbigt.
Och att det får mig att bara sitta och prokastinera istället för att göra något vettigt.

Ännu en störning från en barnbok, denna gång en bok med Molly Mus och hennes vänner. Så svårt är det väl inte att kolla upp hur ett träns sitter? 😆
1000003705.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
94 675
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 522
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 510
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 758
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka