Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, det gäller att bilen fattar, jag bad min ringa lena o den ringde upp pappaAmerican style? Ser inte tjusningen i den.
Däremot gillar jag att man kan säga till nyare bilar att höja värmen, sätta igång sätesvärmaren, ändra volymen på radion osv 'Hej google, stäng av sätesvärmaren' och så görs det. Däremot extremt störigt de gånger biljäveln inte fattar vad man menar.
Det låter orimligt. Varför blir det så?Stör mig rejält på att min magra månadspeng mInskar med sisådär fyra papp i månadsskiftet.
Byter från mager sjukersättning till ännu magrare ålderspension.Det låter orimligt. Varför blir det så?
Du har inte rätt till ngr andra tillägg? (Typ bostad)Byter från mager sjukersättning till ännu magrare ålderspension.
Jobbat en del i organisationsvärlden och bytt jobb emellanåt.
Planerar att extrajobba som guide hela sommarsäsongen och sen utvärdera om jag kan bo kvar.
Misstänker att bostadstillägg eller vad det kan kallas är aktuellt. Men då tillkommer ständigt rapporterande av in komster. Så det får vänta till hösten när utställningen stängt.Du har inte rätt till ngr andra tillägg? (Typ bostad)
Jag blir alltid imponerad av människor som du. Hoppas att det löser sig till det bästa.Misstänker att bostadstillägg eller vad det kan kallas är aktuellt. Men då tillkommer ständigt rapporterande av in komster. Så det får vänta till hösten när utställningen stängt.
Det blir ett räknande. Verkar fånigt att hålla sigkvar i ett hus som jag kan få rejäl slant för och inte ha råd med nåt.
Visst. Gillar min stuga och mina byar. Men det är kul att äta och ha kläder också![]()
Speciellt som avkomma med sambo letar jobb åt honom och kommer att flytta. Varför ska jag då bo här?
Allt är långsiktigt. Vi får väl se vad framtiden bär med sig.
Jacka tillåten antar jag, så har det iaf varit på de evenemang med väskförbud jag har varit på. Telefonen kan du ha i jackfickan. Och mycket mer, om du har stora fickor. Ologiskt, absolut. Hoppas du har sittplats för verkar inte jättekul med ståplats utan nånstans att göra av jackan.Att utöver väskförbudet (som är jobbigt och störigt nog), kommer det EJ finnas garderober öppna på 3arena på kent-konserterna. Och ingen jacka tillåten in på arenan antar jag? (det står det inget om i infomailet)
Det ska bli jättekul att vänta på tåget hem i horizontell slushsnö bärandes endast en tunn finklänning där jag smugglat in en telefon för att kunna ha biljetter och betalkort med mig
Ja, jag inser att det är ett I-landsproblem, men det känns så FEL att dessa reglar slår mot min frihet som kvinna, i Sverige, 2025. Jag VILL kunna ha vilka kläder jag vill, när jag vill utan att ha en man med mig som "förkläde" bara för att han har fickor på sina kläder som rymmer mina saker.
Det känns kränkande, förminskande och omyndigförklarande.
Jag har under dagen fått reda på att det är precis så.Jacka tillåten antar jag, så har det iaf varit på de evenemang med väskförbud jag har varit på. Telefonen kan du ha i jackfickan. Och mycket mer, om du har stora fickor. Ologiskt, absolut. Hoppas du har sittplats för verkar inte jättekul med ståplats utan nånstans att göra av jackan.
Min ungkatt har lärt sig öppna burken med hundgodis och min storkatt kan öppna dörrar, så om din katt kombinerar dessa två färdigheter är det troligen exakt så det gått tillÖppnar kylen för att ta fram mjölk att hälla i kaffet.
Men där finns ingen.
Någon här i huset har alltså gjort slut på den igår. Har inget minne av att det är jag.
Det betyder att det måste vara katten som lärt sig öppna kylen och vrida korken av paketet, eller?![]()