Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade upp detta då jag velat tvätta kudden, men det går ju inte att tvätta en tempurkuddeGooglade hur ofta det är rekommenderat att byta kudde, vilket var efter två till fyra år. Kudden jag har kostar nästan två tusen...
Störning: känns som att jag knappt sovit. De började snöröja utanför sent igår kväll och har kört hela natten har det låtit som (och håller fortfarande på). Heja dem! Jag är väldigt tacksam för deras arbete. Men jag ska jobba kväll den här veckan och det kommer att bli tungt när jag väckts femtioelva gånger inatt
Det går inte att använda kuddskydd på dom?Kollade upp detta då jag velat tvätta kudden, men det går ju inte att tvätta en tempurkudde
Tack Får be om hjälp att köpa hem messmör, kanske också frukt&fiber. Eftersom jag måste följa nedtrappningsschema för medicinen har jag åtminstone två veckor kvarDin stackare Har du messmör hemma? Jag tycker det brukar fungera snabbare än katrinplommon.
Ska du ta medicinen en längre period kan det vara bättre att prova Frukt&Fiber, de håller igång magen på ett snällt sätt
Den är mång år gammal nu och ser verkligen ut som att den skulle behöva en uppfräschning!Det går inte att använda kuddskydd på dom?
Det går inte att använda kuddskydd på dom?
Min kudde är minst 15 år. Men brukar fylla på med fyllning vid behov.Googlade hur ofta det är rekommenderat att byta kudde, vilket var efter två till fyra år. Kudden jag har kostar nästan två tusen...
Jag har också börjat med dubbla örngott. Det är så klent material i dem numera att bara ett lager av tyget inte skyddar tillräckligt. Räcker inte fullt ut om man ser det på flera års sikt, men min kudde är ändå tvättbar om man gör sig omaket att tömma ut fyllning osv.De blir ändå smutsiga efter ett tag. Sambon har liknande kuddar (inte Tempur, men snarlikt material) och har överdrag på dem under örngottet. De har "några" år på nacken nu och det syns på dem - blir ju förr eller senare fett från håret etc etc etc även om tyget skyddar en del.
Har inte riktigt förstått det här med Kivra allsMorgonens superstörning.
Nytt på Kivra säger mobilen.
Loggar in och det är reklamblad från Coop! På Kivra!
Gick in och kollade finns nått nytt som heter erbjudande där fanns det...Morgonens superstörning.
Nytt på Kivra säger mobilen.
Loggar in och det är reklamblad från Coop! På Kivra!
Gamla badlakan tycker jag fungerar braJag har också börjat med dubbla örngott. Det är så klent material i dem numera att bara ett lager av tyget inte skyddar tillräckligt. Räcker inte fullt ut om man ser det på flera års sikt, men min kudde är ändå tvättbar om man gör sig omaket att tömma ut fyllning osv.
Egentligen skulle man sy sig ett särskilt innerörngott i ett ordentligt bra tyg...
Jag har också börjat med dubbla örngott. Det är så klent material i dem numera att bara ett lager av tyget inte skyddar tillräckligt. Räcker inte fullt ut om man ser det på flera års sikt, men min kudde är ändå tvättbar om man gör sig omaket att tömma ut fyllning osv.
Egentligen skulle man sy sig ett särskilt innerörngott i ett ordentligt bra tyg...