Jisses! Vilken mansgrisFortsättningen. Han hade mkt han ville säga tydligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses! Vilken mansgrisFortsättningen. Han hade mkt han ville säga tydligen
Hade ingen aning om att det är ett raggställe! Men så har jag bild på en hund Och har inte blivit raggad på- har hunds namn också.Haha... ja jag fattade inte i början att det tydligen var ett raggställe.
När folk gick på krogen brukade folk bli desperata när krogen stängde. 5 - i - 3 ragget. Det är tydligen på wordfeud istället
Jag hade en räv som envisades med att bajsa på min asfalterade garageuppfartHmm nej, det är jag inte säker på nu när du säger det. Men varför skulle en räv göra sig besväret att springa till vår uppfart när det finns en hel skog
Jag har en budget som jag nu ska hålla till punkt och prickaKanske vettigt att ta hjälp med att styra upp din ekonomi innan det drar iväg alldeles för långt åt fel håll?
Jag spelar med random motståndare.Men det där har ju blivit mycket, mycket bättre på WF nu. Innan man kunde blocka personer så var det ju rent outhärdligt. Det går ju att bara ignorera/avsluta spelet/blockera om någon är en riktig rövhatt?
Mitt ”problem”, som stör mig minst lika mycket, är att jag tydligen har ett nick som folk uppfattar som maskulint. De där som annars mest troligt skulle börja terrorisera en ger upp direkt istället… Det är skittråkigt, och ibland slänger jag iväg nåt surt meddelande bara för att.
Störigt nr 2 med WF: Folk som lägger ett eller två ord och sedan glömmer bort spelet i 71h. Sedan lägger de ett ord till precis innan tiden går ut och så fortsätter det så. Fattar att folk har olika spelstilar (jag gillar att spela fort), men alltså, kom igeeeen! Blir jättestressad.
Edit: Eller de som lägger ett ord. Sedan försvinner de för alltid.
Studio är ett labilt jäkla skitprogram faktiskt.Silhouette Studio krånglar och synkar inte mitt bibliotek. Jag måste ta bort och lägga till min användare varenda gång jag vill uppdatera..
Och den här gången hjälpte det inte
Flytt igenJag har en budget som jag nu ska hålla till punkt och pricka
Har sökt en billigare lägenhet.
Så får vi se.
Det rör sig om 6 månader som det kommer att bli tufft, sen lättar det
Minst sagt.. Speciellt sen den där uppdateringen i somras, ingenting funkar sen dess.Studio är ett labilt jäkla skitprogram faktiskt.
Det är det jag menar. Jag har inte heller ett ”tydligt feminint” nick och en neutral bild, så jag har sluppit mycket av ”raggandet” men ja, en hel del med tydligt ”manliga” nick avslutar direkt. Och det är sjukt störigt. Kan inte bara folk som vill spela söka spelmotståndare och alla andra låta bli? DET är min störning, tror jag.Jag spelar med random motståndare.
Ibland dyker det upp killar som avslutar direkt. De vill inte spela med nån som inte tydligt är kvinna. Jag har mitt bynamn
Men det finns vettiga också. Jag spelar långsamt. Öppnar inte wf annat än nån gång omdagen
Sorry, otydligDet är det jag menar. Jag har inte heller ett ”tydligt feminint” nick och en neutral bild, så jag har sluppit mycket av ”raggandet” men ja, en hel del med tydligt ”manliga” nick avslutar direkt. Och det är sjukt störigt. Kan inte bara folk som vill spela söka spelmotståndare och alla andra låta bli? DET är min störning, tror jag.
Du har inte creme fraiche och vitlök hemma?Hag glömde köpa vitlökssås när jag var å handlade. Helgens middag är hemmagjorda subway mackor. Detta går bara inte.
Så då blev det dessutom ett ilands problem. Går jag å handlar i tid till middag å plockar upp max till middag idag istället å gör subway mackor imorgon eller går jag bara å handlar?
MaxHag glömde köpa vitlökssås när jag var å handlade. Helgens middag är hemmagjorda subway mackor. Detta går bara inte.
Så då blev det dessutom ett ilands problem. Går jag å handlar i tid till middag å plockar upp max till middag idag istället å gör subway mackor imorgon eller går jag bara å handlar?