Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Haha... ja jag fattade inte i början att det tydligen var ett raggställe.
När folk gick på krogen brukade folk bli desperata när krogen stängde. 5 - i - 3 ragget. Det är tydligen på wordfeud istället
Hade ingen aning om att det är ett raggställe! :D Men så har jag bild på en hund :D Och har inte blivit raggad på- har hunds namn också.

Hag glömde köpa vitlökssås när jag var å handlade. Helgens middag är hemmagjorda subway mackor. Detta går bara inte.

Så då blev det dessutom ett ilands problem. Går jag å handlar i tid till middag å plockar upp max till middag idag istället å gör subway mackor imorgon eller går jag bara å handlar?

Men det där har ju blivit mycket, mycket bättre på WF nu. Innan man kunde blocka personer så var det ju rent outhärdligt. Det går ju att bara ignorera/avsluta spelet/blockera om någon är en riktig rövhatt?

Mitt ”problem”, som stör mig minst lika mycket, är att jag tydligen har ett nick som folk uppfattar som maskulint. De där som annars mest troligt skulle börja terrorisera en ger upp direkt istället… Det är skittråkigt, och ibland slänger jag iväg nåt surt meddelande bara för att.

Störigt nr 2 med WF: Folk som lägger ett eller två ord och sedan glömmer bort spelet i 71h. Sedan lägger de ett ord till precis innan tiden går ut och så fortsätter det så. Fattar att folk har olika spelstilar (jag gillar att spela fort), men alltså, kom igeeeen! Blir jättestressad. 😅

Edit: Eller de som lägger ett ord. Sedan försvinner de för alltid. :cautious:
Jag spelar med random motståndare.
Ibland dyker det upp killar som avslutar direkt. De vill inte spela med nån som inte tydligt är kvinna. Jag har mitt bynamn :)

Men det finns vettiga också. Jag spelar långsamt. Öppnar inte wf annat än nån gång omdagen

Jag spelar med random motståndare.
Ibland dyker det upp killar som avslutar direkt. De vill inte spela med nån som inte tydligt är kvinna. Jag har mitt bynamn :)

Men det finns vettiga också. Jag spelar långsamt. Öppnar inte wf annat än nån gång omdagen
Det är det jag menar. Jag har inte heller ett ”tydligt feminint” nick och en neutral bild, så jag har sluppit mycket av ”raggandet” men ja, en hel del med tydligt ”manliga” nick avslutar direkt. Och det är sjukt störigt. Kan inte bara folk som vill spela söka spelmotståndare och alla andra låta bli? DET är min störning, tror jag.

Det är det jag menar. Jag har inte heller ett ”tydligt feminint” nick och en neutral bild, så jag har sluppit mycket av ”raggandet” men ja, en hel del med tydligt ”manliga” nick avslutar direkt. Och det är sjukt störigt. Kan inte bara folk som vill spela söka spelmotståndare och alla andra låta bli? DET är min störning, tror jag.
Sorry, otydlig

Det var ett "jag håller med dig" -inlägg :)

Hag glömde köpa vitlökssås när jag var å handlade. Helgens middag är hemmagjorda subway mackor. Detta går bara inte.

Så då blev det dessutom ett ilands problem. Går jag å handlar i tid till middag å plockar upp max till middag idag istället å gör subway mackor imorgon eller går jag bara å handlar?
Du har inte creme fraiche och vitlök hemma?

Är det det här man kallar krympflation?
Höll på att brista ut i skratt i affären, det är ett skämt :rofl:

IMG_6222.webp

Hosta!!! :arghh: :arghh: :arghh: Jag blir galen snart! Går in på vecka fem nu och hatar allt.

Trött på att vara andfådd och trött. Trött på att inte få sova. Trött på att ha svårt att prestera på båda jobben. Trött på att konstant vara hes och tappa rösten. Trött på ständig huvudvärk.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 444
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
600
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 818
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar