Men det är ändå störigt! Jag vill se greveholm 2.Det har väl sannolikt att göra med avtal med inblandade produktionsbolag att göra kan jag tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ändå störigt! Jag vill se greveholm 2.Det har väl sannolikt att göra med avtal med inblandade produktionsbolag att göra kan jag tro?
Gjorde det nyligen faktiskt och fick efter mycket väntan hem det nyligen! Mina växter däremot har bytt leveransdatum till imorrn, det känns fortfarande tveksamt men vem vet! Den som lever får se!Du skulle ha beställt dem från Adlibris istället, då hade du genast kunnat släppa alla förväntningar & förhoppningar på snabb leverans
Precis @Masqueradee jag har lämnat det till dem. Eller mathjälpen eller familjehjälpen som skänker mat eller saker till behövande.Kolla om second hand butiker vill ha till sina kunder?
Samma här, vi har ett miljörum i huset, folk slänger stora kartonger i containern utan att vika ihop dem. Går det inte att vika kan man ju trampa ihop dem innan man slänger.Jag kan verkligen inte förstå mig på de som slänger utvecklade, tomma papperskassar i återvinningen. Alltså stora papperspåsar som man inte ens ansträng sig att försöka vika ihop.
I kvarteret dit jag flyttade i våras finns ett stort och fint miljörum, men kärlen för pappersförpackningar blir snabbt fulla. Att inte orka vika ihop sin påse, platta till sin kartong etc tycker jag är ett så tråkigt sätt att förhålla sig till det gemensamma, vi har en så stor fördel i att vi slipper ta oss till återvinningar och kan lämna det i vårt eget kvarter istället.
Och inte fanns det något paket idag heller.Varit vaken hela natten och Early Bird påstår att de levererat ett paket från Apotea nu på morgonen, inte finns det något paket! Jag väntar bl a på medicin till Lille Skrutt, det har varit restat hela hösten och inte vet jag vad de gjort av paketet. Det får inte frysa och det är -10 ute.
Min syster var vaken i natt och väntade på paket utan att få något, ska bli intressant att se om hon får i morgon. Jag brukar få när de säger att jag får. Ska få i morgon... och hoppas på det! Det är min medicin.Och inte fanns det något paket idag heller.
På ett sätt fixat. Nu behöver du inte oroa dig mer för den i vinden och snön.Jag skulle fixa lite med en känslig buske så den inte skulle gå sönder av snö och vind.
Och lyckas bryta sönder sagda buske då jag är sjukt klantig
Så kan man se på detPå ett sätt fixat. Nu behöver du inte oroa dig mer för den i vinden och snön.
Du måste ansluta när du är hemma via wifi på telefonen sen kan du köra igenMitt Netflix-konto har slängt ut min telefon Den säger bara "Din enhet ingår inte i kontots Netflix-hushåll". Men när jag går in på kontot via datorn så står telefonen med som godkänd enhet. När jag googlar på hur han hanterar Netflix-hushåll så står det bara hur man gör via smart-tv, vilket jag inte har någon. Då står det "Om du inte använder en tv för att titta på Netflix, eller om du inte har någon tv, behöver du inte ställa in något Netflix-hushåll för ditt konto."
Nähä men hur gör jag för att få komma in på mitt Netflix med telefonen igen då?
Och jag stör mig på att man i återvinningsstationerna inte bara kan slänga in sina kartonger utan måste just hoppa på dem och slita i dem varpå jag får skärsår på händerna och alltid håller på att ramla omkull för de är så svårkrossade. Jag vill kunna slänga kartonger utan att det blir ett superprojekt som nu. (Ja, jag fattar att det nog tar mindre plats men jag avskyr det verkligen, att få en Mathemskartong genom de där smala öppningarna.)Samma här, vi har ett miljörum i huset, folk slänger stora kartonger i containern utan att vika ihop dem. Går det inte att vika kan man ju trampa ihop dem innan man slänger.
Stör mig också på att folk lämnar farligt avfall där och i soprummet. En gång hittade jag en kartong med flera stora lustgastuber i garaget, nån hade ställt dem vid en pelare där man kör ner, så det var knappast nån som glömt dem där.
Jag hoppar aldrig. Jag tar en sax och skär tejpen eller ”öppnar kartongen” hemma så är det färdigt när man kommer till återvinningen.Och jag stör mig på att man i återvinningsstationerna inte bara kan slänga in sina kartonger utan måste just hoppa på dem och slita i dem varpå jag får skärsår på händerna och alltid håller på att ramla omkull för de är så svårkrossade. Jag vill kunna slänga kartonger utan att det blir ett superprojekt som nu. (Ja, jag fattar att det nog tar mindre plats men jag avskyr det verkligen, att få en Mathemskartong genom de där smala öppningarna.)