Ja den har förekommit i många år som skämt. I gamla lunchrummet vi hade satt den.Den där är ju jättegammal! Se det som ett skämt, för det är det den är helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den har förekommit i många år som skämt. I gamla lunchrummet vi hade satt den.Den där är ju jättegammal! Se det som ett skämt, för det är det den är helt enkelt.
Det gör inte jag. De har även nyligen bett så många som möjligt att jobba övertid och det går lite hand i hand med att inte ta ledigt. Även om det är menat som ett skämt så kommer inte alla tycka det är roligt och är därmed inte lämpligt att sätta upp i matsalen. De kan dela det sinsemellan.Jag tar det som ett skämt.
Kolla så att ingen har kapat ditt konto, det hände maken 2 ggr nyss på väldigt kort tid .Mitt Netflix-konto har slängt ut min telefon Den säger bara "Din enhet ingår inte i kontots Netflix-hushåll". Men när jag går in på kontot via datorn så står telefonen med som godkänd enhet. När jag googlar på hur han hanterar Netflix-hushåll så står det bara hur man gör via smart-tv, vilket jag inte har någon. Då står det "Om du inte använder en tv för att titta på Netflix, eller om du inte har någon tv, behöver du inte ställa in något Netflix-hushåll för ditt konto."
Nähä men hur gör jag för att få komma in på mitt Netflix med telefonen igen då?
Kolla så att ingen har kapat ditt konto, det hände maken 2 ggr nyss på väldigt kort tid .
Håller med. Okej om man vill sätta upp den hemma, men på en arbetsplats känns det jävligt onödigt.Absolut att det föreställer ett skämt, men jag skulle bli redigt irriterad om det var chefen som skämtade på det sättet.
Oavsett känns det oproffsigt.
Sedan är det faktiskt (allt för ofta) helt rimligt att störa sig även på skämt. Typ "Skoja bara"Den där är ju jättegammal! Se det som ett skämt, för det är det den är helt enkelt.
Jag också, om än ett väldigt gammalt och aningen uttjatat ett.Jag tar det som ett skämt.
Absolut att det föreställer ett skämt, men jag skulle bli redigt irriterad om det var chefen som skämtade på det sättet.
Oavsett känns det oproffsigt.
Ja, allt har ju sin tid och plats. Är arbetsplatsen öppen och hjärtlig och arbetarna känner att de kan tala med chefen och att chefen respekterar sina arbetare så är ju kanske en sak, men är arbetsmiljön och stämningen lite ohälsosam från förr så är det där ju inte ett lämpligt skämt.Det gör inte jag. De har även nyligen bett så många som möjligt att jobba övertid och det går lite hand i hand med att inte ta ledigt. Även om det är menat som ett skämt så kommer inte alla tycka det är roligt och är därmed inte lämpligt att sätta upp i matsalen. De kan dela det sinsemellan.
Jag ringde mitt bredbandsbolag förra gången jag flyttade å meddelade ny adress och att jag ville flytta med mitt bredband. Blev uppringd ett par månader senare av dom där dom frågade varför mitt bredband gick på en annan adress. Jag var inte imponerad den dagen...Jag sa upp mitt elavtal pga flytt. Har ett bekräftelse mail. Nu visar det sig att det inte avslutats utan de har dragit pengar för elen i flera månader. Fick reda på detta när jag ringde stadens kontor och undrade varför de fortfarande hade min gamla adress.
Men har du inte märkt att det har försvunnit pengar i flera månader?Jag sa upp mitt elavtal pga flytt. Har ett bekräftelse mail. Nu visar det sig att det inte avslutats utan de har dragit pengar för elen i flera månader. Fick reda på detta när jag ringde stadens kontor och undrade varför de fortfarande hade min gamla adress.
Det är tur att man är gjord av pengar och kan betala flera månaders el utan vidare. Not
Jag är slarvig, så jag har inte märkt det. Det har varit så mycket stress och strul runt flytten.Men har du inte märkt att det har försvunnit pengar i flera månader?