Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Jag har förlagt alla mina mediciner som jag hämtade ut för ca en vecka sedan 😭Det är mediciner jag måste ta dagligen. Jag har letat i 2 dagar. Jag har lagt dem på en fiffig plats för att enkelt hitta dem när övriga burkar och askar är slut. Vilket är nu och de finns ingenstans :cautious: Det är flera förpackningar med olika sorter så så enkla är de inte att tappa bort.
Jag tappade bort medicin en gång, det var ADHD-medicin, som man absolut inte får nytt recept på om man tappar bort den, så jag blev rätt svettig ... 2 askar borta.
Hittade dem i min dramaten.

Fick nästan hjärnblödning på en bil bakom mig som tutade hela tiden. Jag kunde inte köra för en bil backade ut framför mig på en parkering.
Var nära att gå ur min bil och säga ett o annat..
Jag höll på få hjärnblödning här om dagen då jag stannade för några som skulle gå över gatan. Mamma med småbarn så det tog en stund. Det kom en bil bakom mig och började tuta som en galning. Vad ska jag göra liksom? Köra över fotgängarna? Eller såg föraren dem inte och trodde att jag stannat där bara för att?

Jag hoppar aldrig. Jag tar en sax och skär tejpen eller ”öppnar kartongen” hemma så är det färdigt när man kommer till återvinningen.

Jag också. Eftersom jag måste åka buss för att komma till återvinningen så vill jag att det ska ta så lite plats som möjligt. Så skär upp kartongerna och viker dem så de tar så lite plats som möjligt.

Heh, bilister ja... Jag fick en bil i häcken en gång när jag stannade för att släppa över gående vid ett övergångsställe precis efter en rondell. Passageraren i bilen bakom kom ut och skällde över att jag inte kan stanna mitt i vägen sådär. Både jag och föraren i bilen bakom fick vackert förklara att man faktiskt inte får meja ner folk på övergångsställen :grin:

Turligt nog låg fart, så det blev inga skador på varken människor eller bilar.

Jag höll på få hjärnblödning här om dagen då jag stannade för några som skulle gå över gatan. Mamma med småbarn så det tog en stund. Det kom en bil bakom mig och började tuta som en galning. Vad ska jag göra liksom? Köra över fotgängarna? Eller såg föraren dem inte och trodde att jag stannat där bara för att?
Man beter sig som en rövhatt o går ur bilen o skriker på dom, betalt -kvitterat :o 🙈

Min skånska granne önskade att hon kunde dö eller sjunka genom jorden en dag i Kristianstad, jag körde lite tajt men inte fult och bilen bakom bestämde sig för att ljustuta på mig, jag var redan på dåligt humör o hungrig på det, tvärnitade på gatan o kastade mig ur bilen o röt honom i ansiktet, klampade tillbaka o åkte ,inte det bästa jag gjort men det kändes bra för stunden ,är väl inte Dobbis utan anledning :rage::D

Min skånska granne önskade att hon kunde dö eller sjunka genom jorden en dag i Kristianstad, jag körde lite tajt men inte fult och bilen bakom bestämde sig för att ljustuta på mig, jag var redan på dåligt humör o hungrig på det, tvärnitade på gatan o kastade mig ur bilen o röt honom i ansiktet, klampade tillbaka o åkte ,inte det bästa jag gjort men det kändes bra för stunden ,är väl inte Dobbis utan anledning :rage::D
Du är en typisk chihuahua, skäller på allt och alla :angel:

Ska köpa biljetter till en spelning. Kryssar i att jag inte vill ha något avbeställningsskydd. Sudan strular lite och laddar om, och när den kommer upp igen är det ikryssat avbeställningsskydd:rage:
Det här är inte första gången sånt här händer, att någon extratjänst eller att man vill ha nyhetsbrev kryssas i fast man tagit bort det, jag brukar märka det nu för tiden men har gått på det tidigare. Antar att det är lönsamt eftersom det inte var första gången som jag råkade ut för det.

IMG_20241205_195528.webp

Den här trevligt motiverande lappen sattes upp på vår anslagstavla idag.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 444
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
603
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 829
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024