Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde du skulle störa dig på att folk slängde papperskassar generellt och hoppades på att du skulle ha ett smart användningsområde för det! Sitter just nu med två pappkassar fulla med pappkassar på väg mot återvinningen...Jag kan verkligen inte förstå mig på de som slänger utvecklade, tomma papperskassar i återvinningen. Alltså stora papperspåsar som man inte ens ansträng sig att försöka vika ihop.
I kvarteret dit jag flyttade i våras finns ett stort och fint miljörum, men kärlen för pappersförpackningar blir snabbt fulla. Att inte orka vika ihop sin påse, platta till sin kartong etc tycker jag är ett så tråkigt sätt att förhålla sig till det gemensamma, vi har en så stor fördel i att vi slipper ta oss till återvinningar och kan lämna det i vårt eget kvarter istället.
Du skulle ha beställt dem från Adlibris istället, då hade du genast kunnat släppa alla förväntningar & förhoppningar på snabb leveransJag har beställt växter. De postades från Nederländerna idag och ska anlända här imorrn kväll.
Jag tänker att det är för bra för att vara sant, det kan inte gå så snabbt. Så nu stör jag mig på att jag kommer gå och hoppas förgäves fast jag är inställd på att de inte dyker upp imorrn
Så länge de är ihopvikta stör jag mig inte, det är bristen på ansvar för helheten som stör mig. Det egoistiska beteendet att inte bry sig om att andra också kan få plats med sina pappersförpackningar. Det är ju inte ens jobbigt att vika ihop en papperspåse.Trodde du skulle störa dig på att folk slängde papperskassar generellt och hoppades på att du skulle ha ett smart användningsområde för det! Sitter just nu med två pappkassar fulla med pappkassar på väg mot återvinningen...
Håller helt med, ville bara passa på att gnälla över den bapiljard pappkassar jag har hemmaSå länge de är ihopvikta stör jag mig inte, det är bristen på ansvar för helheten som stör mig. Det egoistiska beteendet att inte bry sig om att andra också kan få plats med sina pappersförpackningar. Det är ju inte ens jobbigt att vika ihop en papperspåse.
Trodde du skulle störa dig på att folk slängde papperskassar generellt och hoppades på att du skulle ha ett smart användningsområde för det! Sitter just nu med två pappkassar fulla med pappkassar på väg mot återvinningen...
Huvudsäkring?Elen har gått i två rum men ingen säkring. Fattar ingenting. Måste vara något med att själva säkringen inte kopplar strömmen då?
Åhh måste få på den för frysens skull och kommer vara svinkallt imorgon annars
Kan det vara en fas som gått?Elen har gått i två rum men ingen säkring. Fattar ingenting. Måste vara något med att själva säkringen inte kopplar strömmen då?
Tända kaminen medTrodde du skulle störa dig på att folk slängde papperskassar generellt och hoppades på att du skulle ha ett smart användningsområde för det! Sitter just nu med två pappkassar fulla med pappkassar på väg mot återvinningen...
Här hade ju jordfelsbrytaren lös ut o släckte halva köket (inkl frys) ytterlampor på baksidan o gäst/hundhuset, inge säkring hade slagit av (jag har automatsäkringar) i skånehuset fick man knacka o skruva sig galen innan man kom på vilken vanlig säkring det var som dött. nu slipper jag det problemet där då allt är bytt.Elen har gått i två rum men ingen säkring. Fattar ingenting. Måste vara något med att själva säkringen inte kopplar strömmen då?