Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Men lägg ner diskussionen va, alla är vi väl idioter, var och en på sitt eget lilla sätt va (för varför skulle vi annars finnas på buke)? ;) :D
Ska jag lägga ner diskussionen
Jag struntar i vem du är eller varit men jag tycker du uttrycker dig spydigt och uppenbarligen uttryckte du likadant under ditt tidigare nick eftersom folk känner ditt sätt att skriva
Och då kan du väl lika gärna använda ditt gamla nick

Senast ändrad:
Jag stör mig på min epilepsi som ger mig anfall när jag minst behöver det. 2 på en vecka är 2 för mycket så att säga. Men det har varit mycket nu en tid, håller på att landa nu så jag hoppas ju att även detta gör det med rätt medicinering och ro i kroppen.

Välkommen tillbaka :confused:
Personen blev medlem 9 oktober
Jag stör mig på byte av nick och så ska man begripa vem det är utan att det sägs rent ut
Och då ska det hintas om den gamla goda tiden emellanåt
Håll sånt där i pm istället
Äsch jag kan ta nåt annat av dom 147 nicken, bedriver man åsiktsregistrering måste man ha många nick att välja på vet du. :cool:

(Där fick hen nåt att tänka på.) :cool::grin:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 646
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
317
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 041
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 885
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar