Du är inte ensam, jag var så förvirrad ^^Relaterad störning: att jag blandar ihop max (hamburgerkedjan) med max (streamingtjänsten)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensam, jag var så förvirrad ^^Relaterad störning: att jag blandar ihop max (hamburgerkedjan) med max (streamingtjänsten)
Handledsvärmsre av bra material!Iiiiskalla händer. Nästan vita. Jag kan ju inte har hur tjocka handskar på mig som helst
Jag med hänt många gånger.Relaterad störning: att jag blandar ihop max (hamburgerkedjan) med max (streamingtjänsten)
Känner inte igen just det namnet men under en period på något år så gick merparten av alla mina inkommande samtal från osparat nummer till så här:Reducero.
De har ringt mig 5-6 gånger sedan i somras, och velat diskutera min privatekonomi i detalj för att kunna kränga lån.
Om de saknar rutiner för att hålla koll på sina kundsamtal så vill jag definitivt inte teckna lån genom dem heller.
Mysteriet med vinterdäcken är löst. Bilfirman ringde äntligen efter fyrtioelva kontaktförsökBilfirman där jag har mina vinterdäck inhyrda för förvaring.
Förra året skickade de däcken till fel verkstad iår verkar jag inte ens lyckas få ut dom. De hänvisar till en sms-länk för bokning av tid, vilket jag inte fått.
Tröttnade och sa ge mig bara däcken så byter jag själv men inte ens det ville de göra utan länken.
Nästa gång jag ringer tänkte jag fråga om de ersätter mig ekonomikst ifall jag inte kan ta mig till jobbet pga väglaget för de strular med min vinterdäck?
Fundera på att byta jobb om möjligtJag stör mig och förstår mig inte alls på kollega.
Hon har jobbat här i 10 år.
Jag är ny.
Om jag frågar henne något, så blir det oftast totalt goddag yxskaft svar.
Jag blir inte klok på om människan faktiskt inte vet och därför menar att vi ska bara vänta på att saker händer av sig själva, eller om hon medvetet pratar strunt
Nej det blir nog inte aktuellt, jag trivs här, och behöver inte ändå ha så mycket med henne att göra. Blir mest förvånad, över att hon kanske inte kan, efter alla dessa år, och i så fall inte kan säga "jag är inte helt säker, fråga X".Fundera på att byta jobb om möjligt
För kollegan lär inte ändra sig
Någon har lyckats med klantigheten att skriva fel datum?Att de annonserat mellobiljettsläpp imorgon klockan 11.00 men släppt biljetterna redan idag. Av en ren slump (eller nästan) upptäckte jag det nyss och hann få tag på 3 under strykande åtgång.
Wtf tänkte de?
Jag satt pinsamt länge och funderade på vad jag missat för hemlig meny på Max.Relaterad störning: att jag blandar ihop max (hamburgerkedjan) med max (streamingtjänsten)
Nä, det är nån annan fuck-up med nåt sponsrat Mastercard Swedbank pre-sale tror jag.Någon har lyckats med klantigheten att skriva fel datum?
Jag har en kollega som är så heeeelt oengagerad och ointresserad av arbetet och verkligen gör minsta möjliga ansträngning så jag ärligt talat tycker det borde generera löneavdragNej det blir nog inte aktuellt, jag trivs här, och behöver inte ändå ha så mycket med henne att göra. Blir mest förvånad, över att hon kanske inte kan, efter alla dessa år, och i så fall inte kan säga "jag är inte helt säker, fråga X".