Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Nu stör jag mig på vad jag drömmer.
Precis innan jag vaknade drömde jag att jag skulle låta tatuera mig.
Inget jag någonsin varit det minsta intresserad av.

Motivet var på samma gång helvrickat och smått genialt. Om man har sådan humor...

Och nu sitter jag här och vill plötsligt ha en helt förryckt tatuering som fått Freud att vända sig i sin grav :o:rofl:

Tant går rakt in till kassan utan nummerlapp. Person i kassan ”du måste ta nummerlapp men nu får du gå före alla som väntat och gjort rätt”.

😖
Det där hände mig på apoteket i helgen också!
En snubbe iklädd full fiskemundering (sådana där vadarbyxor och stövlar) och med massa fiskespön med sig sprang in, helt stressad, och ryckte ner ett storpack kondomer för att gå före precis alla som väntade på att hämta recept 🤣
Kassapersonalen förstod att det inte fanns tid att tjafsa eller ens berätta att en vanlig kassa var ledig 😅

Det där hände mig på apoteket i helgen också!
En snubbe iklädd full fiskemundering (sådana där vadarbyxor och stövlar) och med massa fiskespön med sig sprang in, helt stressad, och ryckte ner ett storpack kondomer för att gå före precis alla som väntade på att hämta recept 🤣
Kassapersonalen förstod att det inte fanns tid att tjafsa eller ens berätta att en vanlig kassa var ledig 😅
Ja nödsituation är ju nödsituation 🙃

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 642
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 033
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 878
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 069
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar