Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag stör mig på att jag inte kan ha en pumpalykta utan att få besökHåller med om din störning. Skitdrygt detta. Kan inte föräldrarna få ungarna att gå rätt dag? Varför ska det vara så jävla svårt att gå rätt dag och gå till bara de med pynt/pumpa tänd? Läste i något inslag om att en by kommit på ett sätt för dem som INTE vill ha besök-knyta plastpåse på dörrhandtaget. Jamen, det FINNS ju redan regler, behöver man verkligen hitta på fler?! Finns det ingen pumpa eller ens ett endaste pynt, knacka inte på?! Hur svårt ska det vara?! Här hade hållit på hela veckan också, förstås, har tagit av min ringklocka så jag slipper höra ens.... Och lite varstans kan man läsa vuxna som skriver "men så farligt är det väl inte, bara att låta bli att öppna, låt ungarna ha kul". Mm jättekul 34456677867 gången hundarna skäller som idioter dag nummer 10 i rad.
Ja det stog att det var väldigt nyttAh, ok, my bad. Då skulle de inte frågat. Men eftersom det är relativt nytt så gissar jag på ovana från personalen.