Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Jag blir ständigt placerad i Skåne
Jag bor inte i Skåne har inte varit i Skåne på åratal men enligt telefonen är jag i Staffanstorp i Skåne :cautious:
Och så heter det Smart phone ;) men geografi är inte dens bästa ämne :D
Jag var i Malmö och även Köpenhamn för några dagar sen så det hade jag kunnat acceptera, men Umeå, Luleå och andra ställen där jag aldrig har varit känns helt orimligt.

Jag blir ständigt placerad i Skåne
Jag bor inte i Skåne har inte varit i Skåne på åratal men enligt telefonen är jag i Staffanstorp i Skåne :cautious:
Och så heter det Smart phone ;) men geografi är inte dens bästa ämne :D
Vi kan byta ,då är jag åtminstone i rätt län o bara några mil fel.

Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?
Exakt, varför ens ha färdiga menyer om de inte följs?

Nej, en meny på Subway betyder dricka + kaka/chips till. Du får fortfarande välja vad du vill ha på din sub.
Fast det stod tydligt "välj mellan våra färdiga menyer eller att göra din egen" och var tydligt markerat med vilka som var färdiga menyer och inte. Jag tog en chicken någonting där det tydligt stod vad som var på mackan

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 609
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 991
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 858
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 042
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar