Jag anar en visst känsla hos dig?Min laptop bestämde att jag finns i Stockholm
Jag är tydligen ständigt i Norrköping. Hade varit kul att veta det själv ju, har inte varit där på 1,5 år och då på genomresa med tåg /tågbyte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag anar en visst känsla hos dig?Min laptop bestämde att jag finns i Stockholm
Jag var i Malmö och även Köpenhamn för några dagar sen så det hade jag kunnat acceptera, men Umeå, Luleå och andra ställen där jag aldrig har varit känns helt orimligt.Jag blir ständigt placerad i Skåne
Jag bor inte i Skåne har inte varit i Skåne på åratal men enligt telefonen är jag i Staffanstorp i Skåne
Och så heter det Smart phone men geografi är inte dens bästa ämne
Spännande resmål. Vad tycker telefonen att du gör där?Jag är enligt min elektronik i Reykavik
Vi kan byta ,då är jag åtminstone i rätt län o bara några mil fel.Jag blir ständigt placerad i Skåne
Jag bor inte i Skåne har inte varit i Skåne på åratal men enligt telefonen är jag i Staffanstorp i Skåne
Men jag vill inte vara i Stockholm det är inte ett dugg bättreVi kan byta ,då är jag åtminstone i rätt län o bara några mil fel.
Ojämn intelligensprofil, tror jag att det heterJag blir ständigt placerad i Skåne
Exakt, varför ens ha färdiga menyer om de inte följs?Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?
Fast det stod tydligt "välj mellan våra färdiga menyer eller att göra din egen" och var tydligt markerat med vilka som var färdiga menyer och inte. Jag tog en chicken någonting där det tydligt stod vad som var på mackanNej, en meny på Subway betyder dricka + kaka/chips till. Du får fortfarande välja vad du vill ha på din sub.