Nej, en meny på Subway betyder dricka + kaka/chips till. Du får fortfarande välja vad du vill ha på din sub.
Det gäller väl inte om det är Signature/Saver subs? (Kommer inte ihåg vilket som är vilket.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, en meny på Subway betyder dricka + kaka/chips till. Du får fortfarande välja vad du vill ha på din sub.
Var in på Subway för första gången på evigheter. Beställde en färdig meny i tron om att det skulle bli smidigare. Att jag skulle slippa stå och säga allt som skulle vara på, är det inte hela poängen med en färdig meny? Dessutom pratade alla tre i personalen så tyst att jag fick fråga om flera gånger vad de sade
Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?Jag avskyr Subway! Ge mig en vanlig jävla macka bara, jag vill inte behöva precisera exakt hur den ska se ut. Speciellt inte när jag valt något ur menyn.
Fast just det är väl deras koncept? Att man själv väljer vad man vill ha i sin macka. Tycker det är toppen!Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?
Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?
Inte för att vara kritisk, men var handlar du? 2 små burkar = 5dl kostar 11.90st på Ica texVeckohandlar och de senaste veckorna har det inte varit långa listor, ändå springer det lätt iväg. 5dl creme fraiche kostade nästan 42:- idag, t ex.
Jag har tyvärr låga förhoppningar om att det ska vända neråt. Det är så lätt att det blir "det nya normala" när priserna väl gått upp.. Men jag är faktiskt glad att jag inte driver eget just nu.
Har tittat på en del videos på Youtube de senaste dagarna, om den ekonomiska situationen för många i USA. Herregud, säger jag bara.
Inte för att vara kritisk, men var handlar du? 2 små burkar = 5d kostar 11.90st på Ica tex
Jag kollade precis Willys. 33 kr för 5 dl så 42 kr låter rätt dyrt, ja.Inte för att vara kritisk, men var handlar du? 2 små burkar = 5dl kostar 11.90st på Ica tex
Kollade i kylen, du har helt rätt, det är 2 dlJag kollade precis Willys. 33 kr för 5 dl så 42 kr låter rätt dyrt, ja.
Men jag tror att det är 2 dl i de små burkarna, inte 2,5?
Inte för att vara kritisk, men var handlar du? 2 små burkar = 5dl kostar 11.90st på Ica tex
Tittade på priset idag 5 dl 30 kr på Ica maxi arlas.Inte för att vara kritisk, men var handlar du? 2 små burkar = 5dl kostar 11.90st på Ica tex
Aha det förklarar saken lokalt mejeri. Jag hade också stöttat dem. Köper alltid lokalt före annat.Jag handlar på närmsta Ica Supermarket (relativt stor butik). Icas egna kostade några kronor mindre (kommer inte ihåg exakt, men kanske 35:-), vi köper i första hand Grådö mejeri för att de ska fortsätta sälja dem. En 2dl kostade nästan 19:- (typ 18,90 eller nåt).
Jag stör mig också på det, och störde mig redan för 20-30 år sedan när vi bodde i USA. Jag tänker att de borde slänga på allt som ska vara på mackan om man inte säger något. Och man säger till om det är något/några saker man INTE vill ha. Hade inte det varit vettigare?
Aha det förklarar saken lokalt mejeri. Jag hade också stöttat dem. Köper alltid lokalt före annat.
Stör mig på katten Freja som envisas med att komma och väcka mig 15-20 minuter innan klockan ringer. Som om det inte är tidigt nog med 04, låt mig sova!
Min laptop bestämde att jag finns i StockholmMin telefon har börjat inbilla sig att jag befinner mig på helt andra platser än där jag bor. Förut trodde den att jag vistades i Örebro, en stad där jag aldrig varit men kört förbi ett par gånger. Nu verkar den ha fått för sig att jag är i Umeå, där har jag aldrig någonsin varit, aldrig ens i närheten! Det mest nordliga stället jag varit på de senaste 30 åren eller så är Borlänge.
Försökte ta reda på vad telefonen höll på med men lyckades bara hitta att den bedömer hemort utifrån ip-adress typ. Jag bor i Stockholms innerstad.
Jag blir ständigt placerad i SkåneMin telefon har börjat inbilla sig att jag befinner mig på helt andra platser än där jag bor. Förut trodde den att jag vistades i Örebro, en stad där jag aldrig varit men kört förbi ett par gånger. Nu verkar den ha fått för sig att jag är i Umeå, där har jag aldrig någonsin varit, aldrig ens i närheten! Det mest nordliga stället jag varit på de senaste 30 åren eller så är Borlänge.
Försökte ta reda på vad telefonen höll på med men lyckades bara hitta att den bedömer hemort utifrån ip-adress typ. Jag bor i Stockholms innerstad.