Det hade jag även tidigare men de vill inte jobba dagtid + det kan bli lite för fort men fel. En av de stora är hundhatare och de har en död räv på sitt samvete.Nä, men du har ju den större, uppgraderade och snabbare modellen nu
Sätt in dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag även tidigare men de vill inte jobba dagtid + det kan bli lite för fort men fel. En av de stora är hundhatare och de har en död räv på sitt samvete.Nä, men du har ju den större, uppgraderade och snabbare modellen nu
Sätt in dom
Men alltså sonens tåg gick ju 2 timmar sent men vid 14:30 caHelt jävla otroligt, det är ett brofel mellan Skövde och Laxå som varit känt sedan kl 10:59, VARFÖR sattes det inte in ersättningsbussar och varför släppte de iväg tåget???
Min vikarie skulle komma vid 9.30 idag, skickar sms vid 9.45, ja då har hon glömt bort tiden
Vad säger din chef om detta?Vi bestämde samma tid idag, vilket funkade bra igår. Får ett sms 09 om att hon inte kan...
Skrev och frågade vilken tid hon kan då jag är flexibel. Inget svar...
Snark.
Vad säger din chef om detta?
Jag menar det är din chefs sak att lösa inte dinHon har semester..
Jag orkar helt ärligt inte bry mig längre, det blir alltid kaos med vikarier.
Hon hörde av sig nu, men nu har jag lunch och ska ta min obligatoriska lunchvila!
Alltså sådär kan man ju inte bete sig när man har ett jobb. Vadfan?Vi bestämde samma tid idag, vilket funkade bra igår. Får ett sms 09 om att hon inte kan...
Skrev och frågade vilken tid hon kan då jag är flexibel. Inget svar...
Snark.
Alltså sådär kan man ju inte bete sig när man har ett jobb. Vadfan?
Fast en del tror verkligen att de kan komma och gå som de villAlltså sådär kan man ju inte bete sig när man har ett jobb. Vadfan?
Jag menar det är din chefs sak att lösa inte din
Har inte chefen en vikarie
Ja alltså jag hoppas inte du sen får höra att du inte lärt henom allt hen behöver kunnaJo sant..
Det finns en vikarie, som man bara ska kontakta vid "akuta ärenden", vad det nu innebär.
Jo sant..
Det finns en vikarie, som man bara ska kontakta vid "akuta ärenden", vad det nu innebär.
Jag skulle maila båda, dvs cc:a den ena. Skriva typ "Nu går jag på semester, vikarien har inte kommit som uppgjort, hen har varit här 1,45 i stället för 3 timmar. Bara så att ni vet ifall resultatet blir dåligt"Eller hur.
Ska skriva ett mail till min arbetsledare idag innan jag går på semester.
Planen var liksom att hon skulle gå med mig 3h per dag... hon har varit totalt 1.45h en dag
Jag skulle maila båda, dvs cc:a den ena. Skriva typ "Nu går jag på semester, vikarien har inte kommit som uppgjort, hen har varit här 1,45 i stället för 3 timmar. Bara så att ni vet ifall resultatet blir dåligt"
Fullt förståeligtNu stör jag mig på att jag inte kunde vila för att jag blev så irriterad
Fast en del tror verkligen att de kan komma och gå som de vill
Funkar verkligen inge bra i många verksamheter