Den skulle ju inte inte vara i den här tråden ju.Lyx, fick 40 mm regn igår och 10 till idag ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den skulle ju inte inte vara i den här tråden ju.Lyx, fick 40 mm regn igår och 10 till idag ja
Fel tråd.
Jag jobbade några säsonger på en camping där vi hade strandkiosk med glassbar. Vi hade jätteproblem med små ekorrungar som kilade in och stal strutrån. Turisterna matade dem förstås och tyckte de var jättesöta (det tyckte vi också), men det var klart ett hygienproblem.På ett ställe - i @Snurrfians kommun - fanns en ekorre som snabbt smet in när nån öppnade dörren, kilade till disken och snodde ett bakverk.
Personalen suckade svor och sprang efter. Vi gäster var rätt roade dock
Jo det kan de nog. Om en grannes träd/buskar växer in på ens tomt får man ju ta bort den delen. Samma måste väl gälla kommunens mark?Om häcken skymmer kan man ringa in det till kommunen. Om den är i vägen vet jag faktiskt inte om de kan göra något.
Ja, det kändes lite svårt att störa sig på solenFel tråd.
Jag kan!Ja, det kändes lite svårt att störa sig på solen
Antar att man vill försöka skrämma bort denSprang efter låter ju helt meningslöst dock
Ville de verkligen ha tillbaka bakverket
Tillägg
Och kom de någonsin ifatt ekorren
Du fick mig att också vilja ha en, men de var slut i affären och det stör mig väldigtNu är min andra halva kantarellpizza i ugnen Och jag stör mig redan på att den snart är slut och att jag inte har fler...
Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!Du fick mig att också vilja ha en, men de var slut i affären och det stör mig väldigt
vad är det för märke?Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
Den jag gillar heter Queen Kantarell, kommer inte ihåg märket.vad är det för märke?
Förstår inte vad det är med mig? Jag kan sällan läsa om något ätbart utan att vilja prova. Det brukar ofta vara via Hiss & diss, men nu står kantarellpizza på inköpslistan även härifrån Märke?Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
Jag också!Jag kan!
Grandiosa Queen Kantarellvad är det för märke?
En bra egenskap ju Grandiosa Queen Kantarell heter den, oerhört god, saknar den redanFörstår inte vad det är med mig? Jag kan sällan läsa om något ätbart utan att vilja prova. Det brukar ofta vara via Hiss & diss, men nu står kantarellpizza på inköpslistan även härifrån Märke?
Gudnåde min lokala handlare om han inte har den imorgon!En bra egenskap ju Grandiosa Queen Kantarell heter den, oerhört god, saknar den redan
Visa bifogad fil 149461
Puuh! Jag var sugen tills jag såg att det var en vit pizza! Nu behöver jag inte vara besviken för att jag inte kan köpa den.En bra egenskap ju Grandiosa Queen Kantarell heter den, oerhört god, saknar den redan
Visa bifogad fil 149461