Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Töreboda bron som bråkar igen, det var något elände med den när jag var hemma o vändeHelt jävla otroligt, det är ett brofel mellan Skövde och Laxå som varit känt sedan kl 10:59, VARFÖR sattes det inte in ersättningsbussar och varför släppte de iväg tåget???
Ja, de har nyss lämnat stationen. Bara två timmar försenade, jag kommer inte få sova något inatt.Är det Töreboda bron som bråkar igen, det var något elände med den när jag var hemma o vände
Joinar. Har gått å funderat på vad jag skulle äta till middag. Nu är ett par dagar möjligt fixat iaf.Gudnåde min lokala handlare om han inte har den imorgon!
Tack!
Ren handkraft för knäckande?Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
Nu är det inte kommunal mark utan en statlig väg. Jag tror inte de bryr sig mycket om trottoarer faktiskt.Jo det kan de nog. Om en grannes träd/buskar växer in på ens tomt får man ju ta bort den delen. Samma måste väl gälla kommunens mark?
Jag felanmälde buskar som hängde ut över en trottoar en gång och inom 1-2 veckor var de ansade, Iofs stod de på en kommunal skolgård så var väl bara för dem att klippa dem.
Synd jag inte har kvar mina små självgående gräsklippare längre.Jag hade hem ett par entreprenörer igår för att kolla lite på ett jobb jag vill ha utfört i trädgården. Jag sa att jag ville ha RUT och då blev den ene osäker på om det var möjligt, men eftersom det är ett trädgårdsjobb så är det godkänt avdrag. Jag berättade att man kan får så mycket som 75 000 och nu när jag läser offerten så häpp, vill de ha över 46' för att gå över tomten med röjsåg och kapa ner den övervuxna gräsmattan!
Tack men nej tack, känns som de saltade ordentligt för att slippa utföra jobbet. Jag får göra det själv på måndag så får syrran serva med mat och hjälpa mamma plocka vinbär.
Hör med veteranpoolen om de finns i närhetenJag hade hem ett par entreprenörer igår för att kolla lite på ett jobb jag vill ha utfört i trädgården. Jag sa att jag ville ha RUT och då blev den ene osäker på om det var möjligt, men eftersom det är ett trädgårdsjobb så är det godkänt avdrag. Jag berättade att man kan får så mycket som 75 000 och nu när jag läser offerten så häpp, vill de ha över 46' för att gå över tomten med röjsåg och kapa ner den övervuxna gräsmattan!
Tack men nej tack, känns som de saltade ordentligt för att slippa utföra jobbet. Jag får göra det själv på måndag så får syrran serva med mat och hjälpa mamma plocka vinbär.
Ren handkraft för knäckande?
Japp, handkraft, bara bryta av lite smidigt. Men du kanske vill äta en hel pizza, den är på 310 gram bara totalt.Ren handkraft för knäckande?
Bra idé, ska kolla med en fd stallkamrat som erbjöd sig tidigare om han fortfarande vill och orkar hjälpa till.Hör med veteranpoolen om de finns i närheten
De annonserar ju alla fall här att de gärna gör trädgårdsarbeteBra idé, ska kolla med en fd stallkamrat som erbjöd sig tidigare om han fortfarande vill och orkar hjälpa till.
Gör en fräckis, det har jag gjort på Rusta när de sänkte priset med 50% på en weekendväska dagen efter jag köpte den. Jag åkte tillbaka till butiken och bad om prisavdrag, och i annat fall så ville jag lämna tillbaka den och köpa den till det lägre priset. De satte tillbaka halva priset på mitt kort.Köpte några vinglas igår, får 100 kr i rabatt på ett helt köp idag, helt klart störigt
Jo, men jag orkar inte åka in till stan för 100 kr heller, så jag tänker störa mig och gå vidareGör en fräckis, det har jag gjort på Rusta när de sänkte priset med 50% på en weekendväska dagen efter jag köpte den. Jag åkte tillbaka till butiken och bad om prisavdrag, och i annat fall så ville jag lämna tillbaka den och köpa den till det lägre priset. De satte tillbaka halva priset på mitt kort.
Jag gissar att i det perspektivet så är 46 laxar rena fyndet.Synd jag inte har kvar mina små självgående gräsklippare längre.
Nä, men du har ju den större, uppgraderade och snabbare modellen nuSynd jag inte har kvar mina små självgående gräsklippare längre.