Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändå så hörde jag honom för första gången på länge i en intervju i radion (bara några dagar sedan) med stor entusiasm inför kommande turné och flera musikprojekt. Ändå rätt nice att få lämna jordelivet med så mycket eld som brinner för sin livsgärning.Att Ulf Dageby gått bort igår.
Vid 80 års ålder är det förstås långt ifrån oväntat men icke desto mindre ledsamt.
De brukar ha meterlånga kvitton i USA. Kanske Dollarstore vill ge lite feeling of AmericaStör mig på att man får så långa kvitton
Visa bifogad fil 149391
Köpte 8 varor och det är det som är inringat så känns som att man åtminstone borde kunna halvera kvittot
Det är ett tecken, köp inte!Stör mig på att jag försöker öppna en annons på blocket, men då kraschar appen. Bara på den annonsen, alla andra funkar.
Hur gick det med hunden?Stör mig på min arbetsmoral, eller nått. Är ensam på min "sektion" på jobbet, så det är ju sjukt skört. Var hos veterinären inatt med vovve kom hem halv 1. Kompisen tyckte jag skulle sjuka mig. Men jag är ju inte sjuk, alltså jobbar jag. Och jag har ångest för om han blir inlagd för att jag sätter jobbet i skiten då, för jag tänker inte sitta hemma och jobba då. Stör mig på mig själv som får dåligt samvete och vill jobba ändå, för det är ju bara ett jobb. Gud vad knäpp man är.
Vi har fått lämna honom för kontraströntgen hos distriktsvet nu, hussen kom precis hem. Ska tillbaka runt 16 om de inte ringer före!Hur gick det med hunden?
Fascinerande!Ekorrar på balkongen!
Låg i badet med balkongdörren öppen och hör plötsligt ljudet av små steg på golvet utanför badrummet och ser att det är en ekorre som tagit sig in!
Hade problem med ekorrar i min förra lägenhet som hade flera träd utanför. Nu bor jag högst upp utan trän på denna sidan av huset och trodde att jag skulle slippa, men inser att de klättrat långt på den skrovliga husväggen.
Nja, kanske så länge man själv slipper dem.Fascinerande!