Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar privat och vi brukar få runt den 23:e.Stör mig på att man får lönespecifikationen så himla sent när man jobbar kommunalt.
Vi får lön den 27 och lönespecifikationen dagen före oftastJag jobbar privat och vi brukar få runt den 23:e.
Det svarade en verkstad mig en gång. Innan de gjorde felsökning. Så jag åkte på och fick värsta utskällning att jag inte åkt in tidigare. En ventil var kaputt. Jo men ni svarade att jag kunde åka...Jag har fått lära mig att lyser den gul kan man köra vidare men är den röd ska man stanna så fort som möjligt.
Skönt att du kan köra en stund till
Jobbar också kommunalt. Vi kan se vår lönespec efter lönebryt som är i mitten av varje månad.Stör mig på att man får lönespecifikationen så himla sent när man jobbar kommunalt.
Jag jobbar kommunalt och får den inte sent.Stör mig på att man får lönespecifikationen så himla sent när man jobbar kommunalt.
QueStör mig på det här med Meta och deras nya villkor där man måste ta bort sitt godkännande.. rena grekiskan för mig idag och jag fattar inte vart jag ändrar
Du kan inte tråckla ihop den? Lite stygn för att hålla kvar bygeln? Hatar när det händer men upptäckt att man kan livrädda dem ibland.Min enda välsittande bh förådde mig med en förrymd bygel Nu får jag gå i skit tills jag får in pengar till att åka och prova ut nåt ordentligt i specialbutik. Så jävla trött på bh-krångel!
Thank you
Förut fick jag lönespecen tidigast dagen före när den kom på posten. Nu sedan den här månaden kommer den via fortnox och den kom nån gång vecka 24 istället.Stör mig på att man får lönespecifikationen så himla sent när man jobbar kommunalt.
Jo, jag körde dit 80 liter i dunkar, för hand. För jag passar en kompis häst som går med denna… kompisen berättade sen att personen satt detta i system för att slippa. Hela förra sommaren var det samma sak, inkl mineraler som hennes häst åt desperat av (får ej sånt på vintern) när hon skulle ge sina…Får f-n hjärnblödning på folk som har djur men som ”inte mitt ansvar”. Nej, visst, din häst har inget vatten såklart inte ditt ansvar. ”Stallägaren ska fylla på”. Ja men fortfarande är det DIN häst som är utan vatten och du bor 100 meter från hagen!
I regionen jag jobbar kan vi se specen redan efter månadsskiftet, dock preliminär fram till runt den 20e.Jobbar också kommunalt. Vi kan se vår lönespec efter lönebryt som är i mitten av varje månad.