Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Xylocain hjälper för migMina myggbett
Xylocain hjälper för mig
kör numera på hydrokortison, tycker det ger effektMina myggbett
Här var problemet att ens hitta datumet, trodde inte det fanns något alls!Ja sånt där är sjukt störigt!
Ännu värre är det med vita tuber där bästföre-datum är präglat i vitt. Helt omöjligt att se, jag måste ofta ta en penna och färga siffrorna för att kunna se dem.
Din tolkning. Jag tycker ju inte att jag är otrevlig bara för att jag upprepade frågorna som du tydligen inte läst eftersom du frågade vad frågan var.Oj vad otrevlig du är. Av vilken anledning brusar du upp såhär?
Det finns fler vc som tar Karolinskas prover. Dock vill helst Karolinska att man går till "deras provställen". Pga kostnadsskäl då.
Att lämna prover på Unilabs är väldigt vanligt i Sthlm (bara för din kännedom).
Då har vi inte varit på samma vc.Jag har inte stött på en enda vc än så länge som inte tar prover, oavsett vems prover de än är. Deras egna eller andras.
@clementineDin tolkning. Jag tycker ju inte att jag är otrevlig bara för att jag upprepade frågorna som du tydligen inte läst eftersom du frågade vad frågan var.
Vet inte om jag ska skratta eller vad ... hur kan folk vara så ologiskaFolk! (återigen, folk!)
En hästgård har blivit anmäld till länsstyrelsen för de har döda hästar i hagarna.
En person har åkt förbi och konstaterat att en hel flock var döda. De hade vatten och gott om bete men eftersom ingen sett att de var döda saknade de nog tillsyn.
Alla ettårshingstarna stendöda där i sommarsolen. De hade nog dött när de var mätta och otörstiga och jättetrötta.
Gården får återigen trassla med myndigheter. Och myndigheterna få ägna tid och pengar åt ytterligare en okunnig anmälan.
(min granne var klokare när hon såg vårt bästa sto ligga raklång i hagen. Hon ställde bilen och gick fram, Hästen slutade snarka och lyfte huvudet)