Jag får göra det, det kanske är enkelt!Även om man har formaterat minneskortet så brukar det gå att få tillbaka bilderna. Kanske inte exakt alla bara. Googla.Svårt att hjälpa när jag inte vet vad du har för dator osv.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får göra det, det kanske är enkelt!Även om man har formaterat minneskortet så brukar det gå att få tillbaka bilderna. Kanske inte exakt alla bara. Googla.Svårt att hjälpa när jag inte vet vad du har för dator osv.
![]()
Håller helt med! Sen skulle jag kunna förlika mig med att ett örngott ingick om det åtminstone fanns likadana extra att köpa till.Påslakanset, varför får man bara ett örngott?? Jag vill ha 2st![]()
När fel person dör i en serie.
Läste dom här och fick inte riktigt ihop sammanhangetKan du inte återskapa dem från minneskortet?
Åh, förstår känslan till 100%. Men du har helt rätt, det är inte fin sak att lösaBarnens pappa har barnen över påsk. Vi firade med min familj allihop igår men de vaknade hos pappan på morgonen. Alla tidigare år har barnen mötts av en karta från påskharen som lett till påskägg. Fick detta sms från exet igår förmiddag:
Visa bifogad fil 142265
(Mitt hus alltså) Stör mig både på att han lite lägger över det på mig och att jag genast blev stressad och funderade på hur jag skulle rädda upp situationen
Jag har inte påmint eller något inför påsk, han får skapa sina egna traditioner med barnen.. Men då får man väl vara beredd på reaktioner och kanske parera med något annat eller stå för det?
Nä, det är ju inte det. (Jag lyckades hålla mig ifrån det också.) Undrar lite hur många besvikna barn det ska krävas innan han ev steppar upp dock...Åh, förstår känslan till 100%. Men du har helt rätt, det är inte fin sak att lösa![]()
VAR har du varit? En sån där behöver jag, men har endast lyckats hitta små orotade sticklingar till alldeles för högt pris. Lätt värt att sitta obekvämt förJag stör mig på att jag köpt en massa fina växter och inte vet hur fan jag ska få in allt i bilen imorrn. Det kommer gå men det blir nog lite bökigt och jag kommer få sitta sjukt obekvämt - köpte den här godingen idag och jag vägrar ha den nerpackad någonstans där den kanske kan bli krossad så den kommer åka fram med mig
Jag som sett fram emot efter att få åka bekvämt hemåt efter att ha fått sitta snett hela vägen ner pga en gerbil![]()
Samma här, tills idagVAR har du varit? En sån där behöver jag, men har endast lyckats hitta små orotade sticklingar till alldeles för högt pris. Lätt värt att sitta obekvämt för![]()
Har du en dosa? För det är ju betalkortet man använder när man loggar in och gör ärenden med dosan. Utan dosa+kort går det ju bara att logga in med mobilt bankid.Försöker säga upp mitt betalkort hos Ica banken.
Hopplöst. De krånglar och vill säga upp mina sparkonton också. Men det här jag aldrig bett om. Bara att kortet och det kopplade kontot ska bort.
Nu hänger jag inte med alls. Ica är inte min huvudbank. Betalkortet använder jag ju bara i affären och då behöver jag bara kortkoden?Har du en dosa? För det är ju betalkortet man använder när man loggar in och gör ärenden med dosan. Utan dosa+kort går det ju bara att logga in med mobilt bankid.
Kanske därför de vill avsluta allt?