stör mig på att jag haft sån otur med sånt jag köpt på senaste tiden och känner mig som världens jobbigaste kund. Förra året köpte jag nya glasögon och skulle få de korrigerade för bättre passform (sommman brukar få på glasögon) och de i butiken korrigerar såpass att de går sönder. Slutade till slut med att jag fick byta till ett par andra efter många vändor. Köpte en köksmaskin förra året som började läcka olja. Reklamerade, skulle få den åtgärdad. Det tog typ 1,5 månad (de sa 2veckor) och tillbaka får jag en jätterepig och sliten maskin som låter konstigt. Affären vägrar ge någon ersättning för det sämre skicket och för att få den kollad på igen måste jag ta mig till affären. Jag har ingen bil så det är väldigt knöligt att släppa på en maskin på buss och tåg för mig.
Och nu senast så beställde vi ringar. Fick jättefina ringar och så skulle vi få de graverade så fick lämna in dem för det då personen som kunde göra det inte var på plats. När vi kom hem med ringarna sen ser jag att det är ett jack i min ring så går tillbaka och ska få det fixat. Skulle ta en dag, nu är det dag 4… de hävdar att den är klar, men är på annan plats så jag kan inte hämta den. Dessutom är det samma person som gjorde skadan som nu ska laga den och med min vanliga tur så är den säkert antingen inte fixad alls eller så har de förstört den ännu mer
Och nu senast så beställde vi ringar. Fick jättefina ringar och så skulle vi få de graverade så fick lämna in dem för det då personen som kunde göra det inte var på plats. När vi kom hem med ringarna sen ser jag att det är ett jack i min ring så går tillbaka och ska få det fixat. Skulle ta en dag, nu är det dag 4… de hävdar att den är klar, men är på annan plats så jag kan inte hämta den. Dessutom är det samma person som gjorde skadan som nu ska laga den och med min vanliga tur så är den säkert antingen inte fixad alls eller så har de förstört den ännu mer