Ja så kan det vara förstås. Men det stör mig ändå i sammanhangetEller så har de bara råkat trycka fel och inte sett det? Hände mig här på buke en gång och då fick jag ett PM så jag kunde rätta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja så kan det vara förstås. Men det stör mig ändå i sammanhangetEller så har de bara råkat trycka fel och inte sett det? Hände mig här på buke en gång och då fick jag ett PM så jag kunde rätta.
Vad har ni för kuddar? Sådana där långa som tar upp hela sängen?Eller örngott alls. Ingen i vår familj använder 60×50 cm... tur man inte matchar varken kläder eller sängkläder.
Jag tror tyvärr inte att vissa gör det, eftersom det ändå är ett ganska regelbundet återkommande fenomen, speciellt bland de som är lite äldre.Folk som använder emojis helt uppåt väggarna i sociala medier. Såg ett inlägg om någon som skulle ta bort sin häst och någon hade svarat med en
Ser man inte flinet på den gula gubben?
Eller så har de bara råkat trycka fel och inte sett det? Hände mig här på buke en gång och då fick jag ett PM så jag kunde rätta.
Jag har 80×80 de andra långa saker 50×90 tror jag.Vad har ni för kuddar? Sådana där långa som tar upp hela sängen?
Eller ännu värre,,,,,,Jag stör mig på folk som överanvänder utropstecken. Det är inte ok att ha utropstecken efter varje mening.
Eller de som avslutar varje mening med ...
Språkpolis...!
Det DUMPAR ner snö.
Gud vad pepp () jag blir på att åka norrut imorgon
Kan du inte återskapa dem från minneskortet?Meeen! Jag tog några riktigt fina bilder med den riktiga kameran på djuren idag, och så kommer jag hem och klickar fel och deletar dem!
Det tror jag inte? Jag har ingen aning om var jag ens skulle börja även om det vore möjligt.Kan du inte återskapa dem från minneskortet?
Även om man har formaterat minneskortet så brukar det gå att få tillbaka bilderna. Kanske inte exakt alla bara. Googla. Svårt att hjälpa när jag inte vet vad du har för dator osv.Det tror jag inte? Jag har ingen aning om var jag ens skulle börja även om det vore möjligt.
Sedan var de inte sp magiskt fantastiska att jag inte kan ta liknande igen, men det var så himla surt! Jag har inte tagit med kameran ut på typ ett år, och när jag väl gör det lyckas jag sumpa bilderna!