Tar det som en komplimang... haha har man jobbat i 25 år på en industri blir man ganska härdad med skämt...Ibland är dina inlägg lite märkliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar det som en komplimang... haha har man jobbat i 25 år på en industri blir man ganska härdad med skämt...Ibland är dina inlägg lite märkliga.
Det var det som var skämtet. Öland tillhör inte Sverige....Det blir ju fel ändå eftersom Öland tillhör Sverige, Sverige är landet.
England är inget land utan del av land. Storbritannien heter landet. Vill man göra en liknelse så skulle man väll kunna säga Nyköping Skåne. Eftersom Nyköping inte ligger i Skåne utan i Sörmland och Glasgow inte ligger i England utan Skottland.
Vad innebär halv ölänning egentligenJa när man står på västra sidan av ön och ser land säger man titta där är Sverige.
Obs ironi. Jag är halv ölänning.
Benen från Öland?Vad innebär halv ölänning egentligen
Ja en förälder från Öland en förälder från Sörmland. 50% ölänning 50% sörmlänning...Vad innebär halv ölänning egentligen
tror du skulle tjäna på att vara lite tydligare på buke där vi inte ser kroppsspråk eller känner dig, folk inklusive mig missar ofta poängen om vi inte ställer en massa följdfrågor vilket är lite tristTar det som en komplimang... haha har man jobbat i 25 år på en industri blir man ganska härdad med skämt...
Verkligen!Varför är det alltid schizofreni när någon är "galen" på film eller i serier? Oavsett på vilket sätt personen är galen, om det så är seriemördare eller osammanhängande tal, så blir diagnosen schizofreni.
Nog för att det är en bred diagnos men kom igen. De allra flesta med diagnosen beter sig ändå civiliserat. Åtminstone är det min erfarenhet.
Precis! Jag blir så irriterad. Och så att det innebär att man har flera personligheter.Verkligen!
Det ökar ju tyvärr okunskapen kring diagnosen en massa. Riktigt trist.
Hittar inte mina flugfångare!Grr, jag har fått en massa flugor som vaknat och flyger omkring här inne till min stora irritation!
Ungefär som folk som gillar när det varit olyckor mm. Kanske skall läsa inlägget först.Folk som använder emojis helt uppåt väggarna i sociala medier. Såg ett inlägg om någon som skulle ta bort sin häst och någon hade svarat med en
Ser man inte flinet på den gula gubben?
Eller så har de bara råkat trycka fel och inte sett det? Hände mig här på buke en gång och då fick jag ett PM så jag kunde rätta.Folk som använder emojis helt uppåt väggarna i sociala medier. Såg ett inlägg om någon som skulle ta bort sin häst och någon hade svarat med en
Ser man inte flinet på den gula gubben?
Men ja! Håller helt med. Mycket störande när man vill ha två kuddar i samma mönster.Påslakanset, varför får man bara ett örngott?? Jag vill ha 2st
Minst!Påslakanset, varför får man bara ett örngott?? Jag vill ha 2st
Eller örngott alls. Ingen i vår familj använder 60×50 cm... tur man inte matchar varken kläder eller sängkläder.Påslakanset, varför får man bara ett örngott?? Jag vill ha 2st