Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket mitt syskonbarn bittert fick erfara utanför den lilla stadens hotell. Den boten sved ordentligtDet är faktiskt förbjudet numera och man kan få böter för att kissa offentligt.
Vilket mitt syskonbarn bittert fick erfara utanför den lilla stadens hotell. Den boten sved ordentligt
Ont om pengar igen?Inte i min byhåla
Har inte råd att åka till nästa
Och Rieker, överraskande nog.Jag med. Ecco är de enda som fungerar i längden.
Just ja, hade såna vinterkängor som var underbara. Måste kolla om de gör lättare sneakers.Och Rieker, överraskande nog.
Jag har ett par sandaler från dem. Borde ju ha sneakers med tycker jagJust ja, hade såna vinterkängor som var underbara. Måste kolla om de gör lättare sneakers.
Det går att göra ”kontramanövrer”. Inget som höjer blodtrycket i långa loppet men genom att spänna stora muskelgrupper så kan musklerna hjälpa till att öka trycket runt/i kärlen lite inför lägen när en vet att det kommer svartna.Men skit då.
Jag är så trött att jag är smått svimfärdig. Det flimrar framför ögonen ibland.
Tog på skoj ett blodtryck. Trots att jag nyss ätit och sitter och tittar på en film.
LÅGT
Kan inte ens sluta med blodtrycksmedicin eftersom jag slutade äta den för ett bra tag sen.
Hur hetsar man upp sig till högre? Massor av lakrits?
Vissa modeller kan fungera om det är sådana som går att reglera även framtill. Annars är de för smala tyvärr. Sneakers och kängor är för smala.Och Rieker, överraskande nog.
När Ecco kom var de som en ny religion. Skor som inte mördade fötterna.Vissa modeller kan fungera om det är sådana som går att reglera även framtill. Annars är de för smala tyvärr. Sneakers och kängor är för smala.
Titta på hockeyMen skit då.
Jag är så trött att jag är smått svimfärdig. Det flimrar framför ögonen ibland.
Tog på skoj ett blodtryck. Trots att jag nyss ätit och sitter och tittar på en film.
LÅGT
Kan inte ens sluta med blodtrycksmedicin eftersom jag slutade äta den för ett bra tag sen.
Hur hetsar man upp sig till högre? Massor av lakrits?
synd bara de stöttar Ryssland så jag kan inte handla Ecco-skor längre.När Ecco kom var de som en ny religion. Skor som inte mördade fötterna.
Ecco har funkat i både pumps och andra högklackade.
Sen testade jag Rieker och flera av deras passar.
Jag har också ankfötter. Alla tårna slutar samtidigt och min hålfot är dessutom längre bak än andras. Så skor med uppbyggd hålfot är skapligt smärtsamma. När jag gjorde löprundor med unghäst vid hand så sprang jag i Blundstone
Nyligen hade vi en kund som gjorde en beställning. Hon är ökänd i stan för att klaga och vara missnöjd med allt.
Jag sade till kollegan att nu måste vi verkligen se till att hennes produkt och leverans är helt totalt perfekta, för jag orkar verkligen inte med den här kundens attityd om hon kommer för att klaga.
Kunden kom inte för att hämta sin beställning på utsatt tid, och efter telefonsamtal och en del hallå blev jag kvar längre på jobbet så att hon skulle hinna hämta efter att vi egentligen stängt på fredag.
Nu hör jag på omvägar att hon är missnöjd med varan och pratar skit om oss och speciellt mig Vem kunde ha anat.
Tror knappast det hjälper.Titta på hockey
Alla dessa appar.Försöker skapa ett Apple-id. Går inte. Kan inte verifiera mitt telefonnummer.. Krångla!
Min svåger har skickat bilder han tog på oss via Apple iCloud och då måste man ha ett id. Jag är inte lagd åt apple-hållet och har inget sen innan.