Min bil verkar lite kinkig. Jag har skrivit till verkstaden att jag vill ha den servad inför besiktning så nu håller jag tummarna att de har tid snabbt och att bilen tills dess kan bita ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som alla andra trafikanterCyklister... Att inte fler olyckor sker är för mig helt otroligt! På väg till jobbet nu så körde en om så pass brett att mötande cyklist var tvungen att korsa heldraget in på gångvägen och nästan köra på gående, och vid en passage är det tydligt att man ska hoppa av och leda cykeln. Men nej, cykla i hög hastighet, preja gångtrafikanter och andra mötande. Det är verkligen alltid kaos och alla cyklister verkar tro att de har någon slags gudasänd förkörsrätt...
Loppis, loppis, loppis !!Vill köpa möbler till balkongen, men jösses vad dyrt allt är! Trodde verkligen inte att jag skulle hitta den mest prisvärda dealen (för mig) på Mio, men har verkligen inte lust att kasta ut 5000:-...
Jag vet, dock är det väldigt svårt för mig som inte har bil att åka runt till massor av loppisar för att eventuellt hitta något där. Har kikat på Marketplace men där är det soprent.Loppis, loppis, loppis !!
Men skit.En bekant sa glatt för några år sedan att de bara körde över med gräsklipparen. Ja, jo men inte en dm löv på framsidan.
Nästa vindstilla soldag blir det vägen nertill bäcken och vedförrådet.
Och ja, vi får elda i min kommun
Det finns gränser även för hur många grankottar och hur grova björkkvistar man kan köra över.En bekant sa glatt för några år sedan att de bara körde över med gräsklipparen. Ja, jo men ionte en dmEldar löv på framsidan.
Nästa vindstilla soldag blir det vägen nertill bäcken och vedförrådet.
Och ja, vi får elda i min kommun
Hjulmontering på skottkärra är en återkommande källa till grova svordomarKöpte en skottkärra. Underredet funkade inte med baljan. Åkte tillbaka och fick en annan. Tvingade underredet till baljan. Det går inte att få dit hjulet för utrymmet där den ska sitta är för smalt. Svårt att bända isär också så hjulet får plats. Provade att vända på underredet. Det blev ännu värre.
Jag fick faktiskt ihop skiten till slut. Otroligt!Köpte en skottkärra. Underredet funkade inte med baljan. Åkte tillbaka och fick en annan. Tvingade underredet till baljan. Det går inte att få dit hjulet för utrymmet där den ska sitta är för smalt. Svårt att bända isär också så hjulet får plats. Provade att vända på underredet. Det blev ännu värre.
Tack för att du förstår.Hjulmontering på skottkärra är en återkommande källa till grova svordomar
Jag lyckades kunna köpa en färdigmonterad sist - mycket nöjd med det !!Hjulmontering på skottkärra är en återkommande källa till grova svordomar