Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Ska gå tillbaka med den imorgon.Reklamera?
En tröja ska väl hålla för normal användling - inte vara så ömtålig att man måste ha vantar när man hanterar en
Har hänt mig med när jag varit ute med hästen! Helt tysta. Hon märker dem ibland före mig och då kan de vara precis bakom.Elbilar!!
För väldigt länge sen skulle tydligen bilar tuta före varje kurva för att varna hästar och folk.
Skulle nästan önska det för elbilar.
Var ute och gick på en smal glashal byväg. Letade efter sandsträngarna och följde dem. Upptäcker plötsligt att jag har en helt tyst bil bakom mig. Fick hala in hunden, försöka balansera mig till vägkanten och släppa fram bilen. Kände mig väldigt dum.
Vägen trafikeras väldigt sällan av fordon. Kanske en gång i veckan att jag ser en bil där. Brukar ju höra dem komma och förbereda mig.
Var det inte tal om att de skulle få något låtsasljud för att man skulle höra dem?
https://www.vibilagare.se/nyheter/ljud-i-elbilar-sa-sager-reglerna-detta-gallerElbilar!!
För väldigt länge sen skulle tydligen bilar tuta före varje kurva för att varna hästar och folk.
Var ute och gick på en smal glashal byväg. Letade efter sandsträngarna och följde dem. Upptäcker plötsligt att jag har en helt tyst bil bakom mig. Fick hala in hunden, försöka balansera mig till vägkanten och släppa fram bilen. Kände mig väldigt dum.
Vägen trafikeras väldigt sällan av fordon. Kanske en gång i veckan att jag ser en bil där. Brukar ju höra dem komma och förbereda mig.
Var det inte tal om att de skulle få något låtsasljud för att man skulle höra dem?
Så har jag också tänkt - fram till idag. Antar att jag vant mig. För jag blev själv förvånad när jag sa det.Måste folk säga Mello?
Jag har ju hybrid, så om jag hamnar i den situationen brukar jag slå på motornElbilar!!
Jag har en hybrid, hur slår man på motorn? Toyota.Jag har ju hybrid, så om jag hamnar i den situationen brukar jag slå på motorn
Ingen aning om hur du gör. Jag har en knapp där jag kan växla läge. Eller så drar jag på fläkten, det triggar motorn.Jag har en hybrid, hur slår man på motorn? Toyota.
Här har det varit tomt ett tag. Man har ren tur om dom har hemmaStör mig på spånbrist, som jag kände kommer som en blixt från klar himmel? Har inte hört talas om något sådant just nu, men när jag kom till lokala handlaren stod det en skylt att man fick köpa max 5 spånbalar pga brist. Och när jag kom till kassan och frågade så visade det sig att leverantören inte kan ge besked om hur det blir med leveranser framöver pga att de saknar material för att tillverka spån. DYR har den varit länge, men att jag kanske inte ens ska kunna få tag i spån snart ???
Vad strör du då med?? Spånpellets hade de visst lite mer av, men det har jag aldrig använt och känner mig inte jättesugen heller. Men måste jag så måste jag...Här har det varit tomt ett tag. Man har ren tur om dom har hemma
Ett problem är väl att det inte byggs lika mycket just nu. Spån är ju en restprodukt...Stör mig på spånbrist, som jag kände kommer som en blixt från klar himmel? Har inte hört talas om något sådant just nu, men när jag kom till lokala handlaren stod det en skylt att man fick köpa max 5 spånbalar pga brist. Och när jag kom till kassan och frågade så visade det sig att leverantören inte kan ge besked om hur det blir med leveranser framöver pga att de saknar material för att tillverka spån. DYR har den varit länge, men att jag kanske inte ens ska kunna få tag i spån snart ???
Enligt personalen i affären var det pga att material säljs utomlands istället eftersom man där får bättre betalt.Ett problem är väl att det inte byggs lika mycket just nu. Spån är ju en restprodukt...