För att mandelmassa är äckligt + att man kan få korsreaktion av mandel om man har pollenallergi/stenfruktsallergi.Precis exakt detta gjorde jag för vara någon dag sedan. Vilken fullständig miss!
Varför ens sälja vaniljsemlor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att mandelmassa är äckligt + att man kan få korsreaktion av mandel om man har pollenallergi/stenfruktsallergi.Precis exakt detta gjorde jag för vara någon dag sedan. Vilken fullständig miss!
Vad tråkigt du är allergisk. Tycker personligen att mandelmassan och grädden är viktigaste på hela semlan.För att mandelmassa är äckligt + att man kan få korsreaktion av mandel om man har pollenallergi/stenfruktsallergi.
Samma här! När jag tänker efter känns bullen rätt överflödig, hade räckt med locket.Vad tråkigt du är allergisk. Tycker personligen att mandelmassan och grädden är viktigaste på hela semlan.
Själv blir jag glad om semmelbagaren inte fyllt halva semlan med äcklig lösflytande mandelmassa.Samma här! När jag tänker efter känns bullen rätt överflödig, hade räckt med locket.
I like the way you thinkSamma här! När jag tänker efter känns bullen rätt överflödig, hade räckt med locket.
Sånt där stör mig deluxe!Jävla slöarslen som inte orkar öppna luckan, böja sig ner och sätta i disken!!!!!!!!! Jag håller på bli vansinnig
Visa bifogad fil 138112
För att alla äter inte äcklet...Precis exakt detta gjorde jag för vara någon dag sedan. Vilken fullständig miss!
Tur vi inte har diskmaskinen på jobbet. Då får man diska själv.Sånt där stör mig deluxe!
En kollega med vissa argbigge-drag har "vänligt men bestämt" påpekat att man MÅSTE plocka in muggen efter sig, och då blev det faktiskt bättre.
På ett tidigare jobb bokstavligen svämmade diskbänken över för att 1/100 orkade böja sig ner för att stoppa undan sin mugg.
Jag brukar fundera på hur det ser ut hemma hos folk om de bara lämnar saker hipp som happy efter sig på jobbet.
Jag vill bara äta mandelmassan. Ogillar grädde.I like the way you think
På ett jobb jag hade i Sverige fick alla en personlig mugg med sitt namn. Problem solved.Sånt där stör mig deluxe!
En kollega med vissa argbigge-drag har "vänligt men bestämt" påpekat att man MÅSTE plocka in muggen efter sig, och då blev det faktiskt bättre.
På ett tidigare jobb bokstavligen svämmade diskbänken över för att 1/100 orkade böja sig ner för att stoppa undan sin mugg.
Jag brukar fundera på hur det ser ut hemma hos folk om de bara lämnar saker hipp som happy efter sig på jobbet.
Ring polisen nästa gång.Stör mej på dom där häftiga jättecoola ungdomarna som drog förbi med sina a-traktorer där jag bor i nånstans mellan 70 och 90km/h. Här är det dessutom 50km. Förbannade snorungar. Hoppas dom kör av vägen. Hoppas dom åker dit så det bara sjunger om det. Är så förbannat trött på a-traktorerna och deras förare. Och håller dom hastigheten så flänger dom över hela vägen för dom glor i telefonen.
Ta numret och anmäl till polisen, jag har inte sett skymten av den jag anmälde förra vintern så jag antar att den är såld, det blev böter och indraget körkortstillstånd.Stör mej på dom där häftiga jättecoola ungdomarna som drog förbi med sina a-traktorer där jag bor i nånstans mellan 70 och 90km/h. Här är det dessutom 50km. Förbannade snorungar. Hoppas dom kör av vägen. Hoppas dom åker dit så det bara sjunger om det. Är så förbannat trött på a-traktorerna och deras förare. Och håller dom hastigheten så flänger dom över hela vägen för dom glor i telefonen.