Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här! När jag tänker efter känns bullen rätt överflödig, hade räckt med locket. :D
Själv blir jag glad om semmelbagaren inte fyllt halva semlan med äcklig lösflytande mandelmassa.
Jag vill ha en god bulle, rikligt med grädde och en liten fast kllick mandelmassa. Och så ska locket vara en trekant.

Vaniljsemla är bara att kasta. Oätlig.

(äter bara en gång om året så kraven är höga :up: )
 
Jävla slöarslen som inte orkar öppna luckan, böja sig ner och sätta i disken!!!!!!!!! Jag håller på bli vansinnig 😅
Visa bifogad fil 138112
Sånt där stör mig deluxe!

En kollega med vissa argbigge-drag har "vänligt men bestämt" påpekat att man MÅSTE plocka in muggen efter sig, och då blev det faktiskt bättre.

På ett tidigare jobb bokstavligen svämmade diskbänken över för att 1/100 orkade böja sig ner för att stoppa undan sin mugg.

Jag brukar fundera på hur det ser ut hemma hos folk om de bara lämnar saker hipp som happy efter sig på jobbet.
 
Sånt där stör mig deluxe!

En kollega med vissa argbigge-drag har "vänligt men bestämt" påpekat att man MÅSTE plocka in muggen efter sig, och då blev det faktiskt bättre.

På ett tidigare jobb bokstavligen svämmade diskbänken över för att 1/100 orkade böja sig ner för att stoppa undan sin mugg.

Jag brukar fundera på hur det ser ut hemma hos folk om de bara lämnar saker hipp som happy efter sig på jobbet.
Tur vi inte har diskmaskinen på jobbet. Då får man diska själv.
 
Stör mej på dom där häftiga jättecoola ungdomarna som drog förbi med sina a-traktorer där jag bor i nånstans mellan 70 och 90km/h. Här är det dessutom 50km. Förbannade snorungar. Hoppas dom kör av vägen. Hoppas dom åker dit så det bara sjunger om det. Är så förbannat trött på a-traktorerna och deras förare. Och håller dom hastigheten så flänger dom över hela vägen för dom glor i telefonen.
 
På att jag, helt självförvållat, orsakat överansträngning av bicepssenan på båda armarna och ska ut och resa imorgon. Hade svårt att sova i natt p.g.a smärtan och idag har jag inte ens kunnat räta ut armen helt på någon sida utan att grimasera av smärta, och att lyfta t.ex. en kaffekopp har varit en utmaning. Känns inte jättelovande inför en dag med släpande på tungt bagage... Som tur är har jag maken med mig, så han får väl rodda med bådas väskor om inte annat 🤷‍♀️ Så sjukt onödigt!
 
Sånt där stör mig deluxe!

En kollega med vissa argbigge-drag har "vänligt men bestämt" påpekat att man MÅSTE plocka in muggen efter sig, och då blev det faktiskt bättre.

På ett tidigare jobb bokstavligen svämmade diskbänken över för att 1/100 orkade böja sig ner för att stoppa undan sin mugg.

Jag brukar fundera på hur det ser ut hemma hos folk om de bara lämnar saker hipp som happy efter sig på jobbet.
På ett jobb jag hade i Sverige fick alla en personlig mugg med sitt namn. Problem solved.
 
Stör mej på dom där häftiga jättecoola ungdomarna som drog förbi med sina a-traktorer där jag bor i nånstans mellan 70 och 90km/h. Här är det dessutom 50km. Förbannade snorungar. Hoppas dom kör av vägen. Hoppas dom åker dit så det bara sjunger om det. Är så förbannat trött på a-traktorerna och deras förare. Och håller dom hastigheten så flänger dom över hela vägen för dom glor i telefonen.
Ring polisen nästa gång.
 
Stör mej på att detta ständiga snorande har gjort att det sitter skit I luftrören. Det känns som att det ska börja rossla och bubbla men det kommer inte så långt. Det känns bara obehagligt. Dessutom segt slem/snor mellan näsa och svalj som varken går att fräsa ut, spotta ut eller svälja. Bara sitter där och är obehagligt.
 
Hittade en perfekt softshelljacka på rea att ha i stallet på våren och hösten. Problemet är att den är väldigt rosa.. Men köpte den ändå för tänkte att jag inte kan vara så kräsen med färger i stallet.
Så nu har jag en perfekt jacka, men stör mig på att den är rosa..
 
Senast ändrad:
Stör mej på dom där häftiga jättecoola ungdomarna som drog förbi med sina a-traktorer där jag bor i nånstans mellan 70 och 90km/h. Här är det dessutom 50km. Förbannade snorungar. Hoppas dom kör av vägen. Hoppas dom åker dit så det bara sjunger om det. Är så förbannat trött på a-traktorerna och deras förare. Och håller dom hastigheten så flänger dom över hela vägen för dom glor i telefonen.
Ta numret och anmäl till polisen, jag har inte sett skymten av den jag anmälde förra vintern så jag antar att den är såld, det blev böter och indraget körkortstillstånd. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
22 262
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 047
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 867
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 096
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp