Det ser ut som det blir 3 ångestmatcher i BeGe Hockeycenter senare i vår. Så håglöst av välbetalda spelare.Hockeyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som det blir 3 ångestmatcher i BeGe Hockeycenter senare i vår. Så håglöst av välbetalda spelare.Hockeyn
Kanske för sent, men ibland måste man även klicka på "join audio". Otroligt störande!Skulle lyssna på en snubbe om sparande osv via zoom och så får jag inget ljud?!
Kanske för sent, men ibland måste man även klicka på "join audio". Otroligt störande!
Ja fy f.Det ser ut som det blir 3 ångestmatcher i BeGe Hockeycenter senare i vår. Så håglöst av välbetalda spelare.
Jag har samma problem, men med en sovande hund på min mage.Jag är sjukt kissnödig men det ligger en katt på mig.
Jag är sjukt kissnödig men det ligger en katt på mig.
Borde jag av detta dra slutsatsen att jag ska vara tacksam för att jag har en katt som börjar skrika och tugga pennor för att demonstrera att jag borde gå upp och servera frukost, istället för att ligga tyst och stilla med mig i sängen?Jag har samma problem, men med en sovande hund på min mage.
Jag har båda delarna. En som vill mysa hela morgonen och en som springer runt och skriker att hon svälter ihjäl om frukosten serveras efter halv sex (de brukar väcka mig med gemensamma krafter vid fem..). Den tredje sitter snällt och väntar i köket.Borde jag av detta dra slutsatsen att jag ska vara tacksam för att jag har en katt som börjar skrika och tugga pennor för att demonstrera att jag borde gå upp och servera frukost, istället för att ligga tyst och stilla med mig i sängen?
Vilken härlig blandning.Jag har båda delarna. En som vill mysa hela morgonen och en som springer runt och skriker att hon svälter ihjäl om frukosten serveras efter halv sex (de brukar väcka mig med gemensamma krafter vid fem..). Den tredje sitter snällt och väntar i köket.
Det är ju bara tillfälligt. De ska byta bokningssystem och under tiden kan inte systemet hantera ombokningsbara biljetter.Att det bara blir allt svårare och dyrare att åka miljövänligt. Häromkring är alla zoner borttagna vilket gör att kortare resor, typ korsa staden blir svindyra. Kul för de som reser längre, men de tar ju ofta bilen ändå. Sen hörde jag nu att SJ kommer ta bort ombokningsbara biljetter. Nä man kanske ska ta det där körkortet och köpa en miljöförstörande bil så att man kan ta sig någonstans.
"Från första april till oklart datum". Men ändå, störigt.Det är ju bara tillfälligt. De ska byta bokningssystem och under tiden kan inte systemet hantera ombokningsbara biljetter.
https://sverigesradio.se/artikel/sj-slutar-salja-ombokningsbara-biljetter
Precis exakt detta gjorde jag för vara någon dag sedan. Vilken fullständig miss!Köpte vaniljsemlor istället för vanliga swemlor. Vile ju ha vanliga semlor
Precis exakt detta gjorde jag för vara någon dag sedan. Vilken fullständig miss!
Varför ens sälja vaniljsemlor?