Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är sjukt kissnödig men det ligger en katt på mig.

Jag har samma problem, men med en sovande hund på min mage. :crazy:
Borde jag av detta dra slutsatsen att jag ska vara tacksam för att jag har en katt som börjar skrika och tugga pennor för att demonstrera att jag borde gå upp och servera frukost, istället för att ligga tyst och stilla med mig i sängen? :cautious:
 
Borde jag av detta dra slutsatsen att jag ska vara tacksam för att jag har en katt som börjar skrika och tugga pennor för att demonstrera att jag borde gå upp och servera frukost, istället för att ligga tyst och stilla med mig i sängen? :cautious:
Jag har båda delarna. En som vill mysa hela morgonen och en som springer runt och skriker att hon svälter ihjäl om frukosten serveras efter halv sex (de brukar väcka mig med gemensamma krafter vid fem..). Den tredje sitter snällt och väntar i köket.
 
Att det bara blir allt svårare och dyrare att åka miljövänligt. Häromkring är alla zoner borttagna vilket gör att kortare resor, typ korsa staden blir svindyra. Kul för de som reser längre, men de tar ju ofta bilen ändå. Sen hörde jag nu att SJ kommer ta bort ombokningsbara biljetter. Nä man kanske ska ta det där körkortet och köpa en miljöförstörande bil så att man kan ta sig någonstans.
 
Jag stör mig på att det finns snö när jag tittar på 10-dygnsprognosen. Hästen skoddes igår och jag valde att inte sätta på snösulor igen. Jag vet varför jag beslutade det och jag håller fortfarande med mig men... Gah. Argh.
 
Att det bara blir allt svårare och dyrare att åka miljövänligt. Häromkring är alla zoner borttagna vilket gör att kortare resor, typ korsa staden blir svindyra. Kul för de som reser längre, men de tar ju ofta bilen ändå. Sen hörde jag nu att SJ kommer ta bort ombokningsbara biljetter. Nä man kanske ska ta det där körkortet och köpa en miljöförstörande bil så att man kan ta sig någonstans.
Det är ju bara tillfälligt. De ska byta bokningssystem och under tiden kan inte systemet hantera ombokningsbara biljetter.
https://sverigesradio.se/artikel/sj-slutar-salja-ombokningsbara-biljetter
 
Jävla slöarslen som inte orkar öppna luckan, böja sig ner och sätta i disken!!!!!!!!! Jag håller på bli vansinnig 😅
1000033723.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
22 242
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 047
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 867
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 096
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp