Japp, han var iaf 40 när han fick det.Jasså? Står att skolbarn o unga vuxna oftast får det, jag är 38år
Tog de lång tid innan de försvann?
Ser ju inte så fräscht ut…
Det tog kanske en vecka så hade det mesta bleknat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, han var iaf 40 när han fick det.Jasså? Står att skolbarn o unga vuxna oftast får det, jag är 38år
Tog de lång tid innan de försvann?
Ser ju inte så fräscht ut…
Japp, han var iaf 40 när han fick det.
Det tog kanske en vecka så hade det mesta bleknat.
Jag fick det när jag var drygt 40. Har för mig att det försvann hyfsat snabbt (någon månad?).
Stör och stör men jag tycker att det är ett märkligt beteende.
Jag har varit inloggad på lunch på arbetstelefonen. När någon ringer får hen då autosvaret "personen du söker är fn på lunch och återkommer xx). Ändå ringer samma person var femte minut under lunchen. VARFÖR?
Denne kanske är sugen på löjrom?Stör och stör men jag tycker att det är ett märkligt beteende.
Jag har varit inloggad på lunch på arbetstelefonen. När någon ringer får hen då autosvaret "personen du söker är fn på lunch och återkommer xx). Ändå ringer samma person var femte minut under lunchen. VARFÖR?
Tror mitt rekord är 14 missade samtal under en lunch från samma person...Stör och stör men jag tycker att det är ett märkligt beteende.
Jag toppar med över 40 samtal under en timme. Hade gått ifrån telefonen när jag jobbade som skoladministratör (under sommarlovet ska tilläggas) och kom tillbaka till att telefonen typ brunnit upp. Någon hade ringt 1-2ggr/minut i en timme.Tror mitt rekord är 14 missade samtal under en lunch från samma person...
Jisses!Jag toppar med över 40 samtal under en timme. Hade gått ifrån telefonen när jag jobbade som skoladministratör (under sommarlovet ska tilläggas) och kom tillbaka till att telefonen typ brunnit upp. Någon hade ringt 1-2ggr/minut i en timme.
Jag ringde upp med andan i halsen och bara "vad?! var brinner det?"
Personen som ringt: vadå?
Jag: jaaa, alltså du har ju ringt typ 40ggr....
Personen: jaha, oj var det så många gånger. Nää, jag undrade bara-------- (typ på nivån om man behövde ha egna pennor med sig vid terminsstart).
Jag är den enda som inte får gå på AW med jobbet i morgon.
Iförsig ville jag inte gå men att få ett mail där det står att inbjudan är indragen känns inte bra.
lite min tanke med!Va?! Det är ju inte ok att utesluta en person??
Oj vad du reagerade konstigt. Jag menade inte att du inte får störa dig på det, försökte bara föreslå en lösning på problemet.Jo jag vet att det är parallellimport, det är icke desto mindre störigt eftersom det gör att det är svårt att få ut tabletterna.
Ingen bryr sig om att jag påtalar problemet, det vet de garanterat. Man behöver inte sitta med hög IQ för att kunna förstå det ju.
Ja, de går att dra bort, om man gillar att ha pilligt arbete för det går i småbitar och så sitter klister och papper kvar. Det är inte riktigt gjort för att dra bort känns det som, det är det som är det dumma.
Välja annat märke? Ska jag behöva betala extra och vänta längre för att få min medicin för att de tejpar på skit på förpackningarna? Tycker jag får störa mig på det faktiskt.
Så lätt är det inte att välja annat märke. Speciellt inte epilepsimedicin, du har kanske läst om restade mediciner, epilepsinmediciner är rätt vanligt att resta tydligen.
När jag nyligen hade flyttat hemifrån så hade jag en nummerpresentatör, hade bara fast telefon då. En dag när jag kom från stallet så hade jag 19 missade samtal från mina föräldrars nummer, tänkte såklart att det hänt nåt allvarligt och ringde upp. Så säger mamma ungefär att ”nå, jag visste ju att du var i stallet”.Tror mitt rekord är 14 missade samtal under en lunch från samma person...
Hade en kollega som älskade att ringa igenom framförallt lunch (typ ringa via Teams istället för telefonen) och ba "jag såg att du var på lunch men jag tänkte att jag provar ändå".. Ringer en kollega igenom möte eller lunch så gissar jag ju att det är något allvarligt, men det var typ något som hade kunnat vänta en timme eller två.När jag nyligen hade flyttat hemifrån så hade jag en nummerpresentatör, hade bara fast telefon då. En dag när jag kom från stallet så hade jag 19 missade samtal från mina föräldrars nummer, tänkte såklart att det hänt nåt allvarligt och ringde upp. Så säger mamma ungefär att ”nå, jag visste ju att du var i stallet”.
Varför ringer man 19 ggr om man vet att personen är borta hemifrån i några timmar
Jag tror att det är ganska vanligt att folk på något vis fastnar i det de gör eller tänker göra. De har kommit till skott med att ringa, och då de inte får svar klarar de inte av att lägga bort den tanken och göra något annat en stund, utan de liksom hakar upp sig. Andra tankar och arbetsuppgifter kommer inte igång, då den här avbrutna uppgiften täpper till tankeflödet.Stör och stör men jag tycker att det är ett märkligt beteende.