Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har absolut noll att göra på jobbet just nu. Finns en massa inventering att greja med, men kollegor har redan påbörjat och jag vill inte gå in och "förstöra" deras jobb utan att prata med dem först. Den ena har semester, den andra är sjuk..

Har tittat klart på alla föreläsningar jag missat. Störigt dåliga var de också.
 
BootMetal -Reddit

Skulle köpa en typ för 10-12 år sen. Går in på HM där jag hört dom hade ett gäng och frågade vart dom hade björnfittorna. Tjejen inne i affären jag frågade glodde på mig som jag vore jordens avskräde och lite ställt frågade "Ursäkta, va sa du?" Medan hon tar ett dteg tillbaka. Var på jag lite förvånad över hennes reaktion upprepar lite försiktigare. "Öh, var är björnfittorna?"

Hon inser att jag letar efter en faktisk produkt men verkar oerhört obekväm och ber en manlig kollega komma dit och ber sen honom prata med mig. Hon står lite avsides med armarna i kors och tittar på medan killen frågar mig vad jag behöver hjälp med.

"Letar efter en björnfitta..." säger jagoch för äntar lig stt han inte heller vet vad jag letar efter. Hennes kollega blinkar inte ens och helt sonika säger "jaha ja dom är längst ner till höger där borta" tjejen blir helt paff och bara gapar lite och sen utbrister"VA!? Vet du vad det är?" Jag börjar gå bort och hör dom prata och hur han förklarar att dom heter och kallas för björnfittor.

Ärligt talat visste jag inget annat namn för dom innan, hade inte han vetat heller hade jag inte kunna förklara vidare vad jag letade efter.
 
Igloo Coat Extended kanske skulle kunna vara något? Den går långt ner, har dock inte sett den själv utan genom reklam.
Hade det inte varit för priset så hade jag köpt den för längesen. Klarar mej ganska bra med ice och nordic men när det blir lite kallare och jag ska vara ute längre så är det gott med med lite extra på benen
 
Stör mig på mitt huvud. Det är runt och saknar bakhuvud.
Skapar praktiska problem - mössor halkar upp och ramlar av. Är ständigt tvungen att trycka ner mössan.
Skulle behöva en byfånemössa med öronlappar och snöre under hakan.
20231130_161422.jpg
Finns med bara öronlappar, denna mössa funkat perfekt i 2-3år nu, har stort huvud och den håller sig på plats.
Märke Robin Ruth
 
Pluggar evolutionär ekologi. Måste läsa om människor den här veckan. Evolutionen av olika samarbetsformer, social organisation, sociobiologi. Jag vet att vi är djur och det är relevant. Det finns säkert massvis med människor som tycker det här är jättekul och spännande!!

Men jag föredrar insekter över folk… :D
 
När det ringer och man inte känner igen numret och det finns inte på Google. Jag gillar inte att svara när okända ringer. :arghh:
Jag brukar svara när jag kan. På svenska nr vill säga. Men ringer aldrig upp. Då får dom ringa igen om dom vill något.
Mitt nummer syns inte på hitta mfl. Så iprincip alla som ringer har fått det från någon i sin tur. Oftast jobbrelaterat.

Håller med om att det är störigt när numret inte finns. Samtidigt är mitt nr inte synligt så har förståelse att folk vill ha det så. :angel:

JAg brukar dock komplettera med ett sms ifall det skulle vara någon som inte svarar på okända nr när jag ringer. Så kan de ringa upp i sin tur.
 
Pappa var här med min jullåda och jag har adventspyntat några dagar för tidigt.
Jag vill verkligen kräkas på snö och kyla.
Ljusstakarna mm fick det att kännas lite bättre.

Syskonbarnet var väldigt nöjd med NO-provet. Det var skönt att tre timmar inte var bortkastade.😉

Ligger i sängen, nyduschad.
Har inget att se på. Men kanske kommer på något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
Svar
2 001
· Visningar
98 151
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 633
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp