Jag har funderat på det, fick frågan av chefen i morse också, men kan inte komma på något jag dels inte brukar äta och dels inte har varit fräscht. Kom du på vad du ätit som orsakade ditt?Fundera på om du ätit något som kan gett matförgiftning.
Det du beskriver låter som samma jag upplevde vid en kraftig matförgiftning tidigare i höstas.
Är i så fall bara att vänta ut och försöka få i dig vätska samt snäll mat, lite i taget.
Kan ta allt mellan 1 till 4 dygn innan man är helt fit for fight.
Jag har nu ätit tre gånger, kall mannagrynsgröt till lunch ungefär, sedan vid 19 en macka vörtbröd med kalkonpastej och för två timmar sedan en macka med kalkonpastej till. Inga problem att äta eller dricka, inget illamående efter jag ätit, kände det när jag varit utan mat många timmar, men inte konstigt då jag är viktopererad och bara ska vänta 3 timmar mellan målen egentligen, så först typ 15 timmar och sedan 7 timmar är ju långt mellan vad min kropp ska stå ut med.
Jag hoppas jag mår bättre i morgon bitti i alla fall. Den här mattheten och yrseln är jobbig. Hanterbart så länge jag inte rör fort på mig som tur är så det är ju faktiskt mycket bättre, men har inte kikat på film eller något sådant i dag, tror jag skulle kräkas av sådana rörelser eller så... Obehagligt att bara tänka tanken!