Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fundera på om du ätit något som kan gett matförgiftning.
Det du beskriver låter som samma jag upplevde vid en kraftig matförgiftning tidigare i höstas.
Är i så fall bara att vänta ut och försöka få i dig vätska samt snäll mat, lite i taget.
Kan ta allt mellan 1 till 4 dygn innan man är helt fit for fight.
Jag har funderat på det, fick frågan av chefen i morse också, men kan inte komma på något jag dels inte brukar äta och dels inte har varit fräscht. Kom du på vad du ätit som orsakade ditt?

Jag har nu ätit tre gånger, kall mannagrynsgröt till lunch ungefär, sedan vid 19 en macka vörtbröd med kalkonpastej och för två timmar sedan en macka med kalkonpastej till. Inga problem att äta eller dricka, inget illamående efter jag ätit, kände det när jag varit utan mat många timmar, men inte konstigt då jag är viktopererad och bara ska vänta 3 timmar mellan målen egentligen, så först typ 15 timmar och sedan 7 timmar är ju långt mellan vad min kropp ska stå ut med.
Jag hoppas jag mår bättre i morgon bitti i alla fall. Den här mattheten och yrseln är jobbig. Hanterbart så länge jag inte rör fort på mig som tur är så det är ju faktiskt mycket bättre, men har inte kikat på film eller något sådant i dag, tror jag skulle kräkas av sådana rörelser eller så... Obehagligt att bara tänka tanken! :D
 
Stör mig på mitt huvud. Det är runt och saknar bakhuvud.
Skapar praktiska problem - mössor halkar upp och ramlar av. Är ständigt tvungen att trycka ner mössan.
Skulle behöva en byfånemössa med öronlappar och snöre under hakan.
 
Hade dubbla underställ idag och strumpor under skidstrumpor för det är jävla blåsigt och snöigt att jag fryser sönder. Gick förbi folk i bara hoodies… :bag:

Om jag vore en hund hade jag varit en sån där chihuahua som börjar skaka så fort solen går i moln :crazy:
 
Se @_Elly_s svar... byfånemössa låter verkligen inte roligt men alternativet är värre :D
Jag tycker nog mössan förtjänar ett bättre namn faktiskt och den heter även öronklaffsmössa tydligen :confused:
Klaffar har man ju på bord och i hjärtat det var inte heller logiskt
Mer logiskt hade varit hammare och städ skyddar mössa alternativt stigbygelskydd :idea:
Jag döper den härmed till öronlappsmössa :up: någon däremot :D speak no or forever hold your peace :p

Hur får man autocorrekt att acceptera engelska också :cautious:
 
Jag tycker nog mössan förtjänar ett bättre namn faktiskt och den heter även öronklaffsmössa tydligen :confused:
Klaffar har man ju på bord och i hjärtat det var inte heller logiskt
Mer logiskt hade varit hammare och städ skyddar mössa alternativt stigbygelskydd :idea:
Jag döper den härmed till öronlappsmössa :up: någon däremot :D speak no or forever hold your peace :p

Hur får man autocorrekt att acceptera engelska också :cautious:
Jag veeeet :D:D

Men medge att om man säger byfånemössa så vet alla vad som menas:)

1701341899256.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
Svar
2 001
· Visningar
98 151
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 633
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp