Hur tar de sig in till dig?Min grannes blom/bananflugor tar sig in till mig. Det är så äckligt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tar de sig in till dig?Min grannes blom/bananflugor tar sig in till mig. Det är så äckligt!!!
Mycket bra påminnelse, sist fick jag hjälpa till med en silikonsträng under vasken och bestämde att köpa en packning direkt efter för att ha till nästa gång. Ej inköpt än…Åh, sånt är sååå jobbigt… vi rensade vattenlåset för ett tag sedan och fick byta en packning för att det skulle bli tätt. Varken svårt eller dyrt, men omständligt att behöva åka iväg och köpa när man tänkt sig att det ska gå snabbt…
Är det blomflugor ser dom ut som små svarta mini-myggor Dom kan bli jobbiga!
Hur tar de sig in till dig?
Typisk sån där grej som man kommer ihåg först när man behöver denMycket bra påminnelse, sist fick jag hjälpa till med en silikonsträng under vasken och bestämde att köpa en packning direkt efter för att ha till nästa gång. Ej inköpt än…
Låter som att du skulle behöva höra av dig till din hyresvärdJag vet inte det kanske inte kommer från honom? Men dom liksom flyger ut från hans lägenhet när han öppnar dörren.
Låter som att du skulle behöva höra av dig till din hyresvärd
Men blä!Jag vet inte det kanske inte kommer från honom? Men dom liksom flyger ut från hans lägenhet när han öppnar dörren.
Igen?Lånade ut pengar till "fel" person
Måste lita på min magkänsla
Jag vet inte om man måste lita på magkänsla. Har man inte utrymme i sin ekonomi för att bli av med pengar så ska man inte låna ut pengar - oavsett magkänsla. Jag lånar aldrig ut pengar till någon.Lånade ut pengar till "fel" person
Måste lita på min magkänsla
SammaIgen?
En bekant sa en gång "låna aldrig ut något du inte har råd att vara utan", och det försöker jag leva efter, även om det självklart inte alltid går att vara helt svartvit.Jag vet inte om man måste lita på magkänsla. Har man inte utrymme i sin ekonomi för att bli av med pengar så ska man inte låna ut pengar - oavsett magkänsla. Jag lånar aldrig ut pengar till någon.
Banker är bättre rustade att bedöma kreditvärdighet och återbetalningsförmåga så det får de ta hand om.
Jag vetJag vet inte om man måste lita på magkänsla. Har man inte utrymme i sin ekonomi för att bli av med pengar så ska man inte låna ut pengar - oavsett magkänsla. Jag lånar aldrig ut pengar till någon.
Banker är bättre rustade att bedöma kreditvärdighet och återbetalningsförmåga så det får de ta hand om.
Seghet kan ju bero på dåliga batterier!Fjärrkontrollen gled ner på golvet. Suck. Igår fick jag trycka ihop den eftersom att den öppnats lite. Undrar varför den är så seg när man trycker på knapparna ...
Jag vet
Finns speciella omständigheter som gjorde att jag tänkte att det var ok
Jag har inte ork att vara arg och bitterJag tänker att man kanske måste vara mer kategoriskt negativt inställd än magkänsla om man inte har ett bra utrymme att förlora i sin ekonomi.
Sen är det för jävla elakt och vidrigt att be någon som man vet har en liten ekonomi att låna ut pengar och sedan inte ens sköta återbetalningen som överenskommet. Apropå tråden om förlåtelse så är det en såndär grej som må hen brinna i helvetet för evigt (trots att jag inte är religiös).
Jag har inte ork att vara arg och bitter
Tar för mycket energi.