Vet. Det hjälper inte att byta batterier i detta fall.Seghet kan ju bero på dåliga batterier!
När jag skakar på den så rasslar det inuti så det är nog nåt som lossnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet. Det hjälper inte att byta batterier i detta fall.Seghet kan ju bero på dåliga batterier!
Att min mjölk är nästan slut fast jag inte var på jobbet efter lunch i fredags. Måste hitta på någon ny förvaring så den inte stjäls hela tiden.
Exakt så.Jag vet inte om man måste lita på magkänsla. Har man inte utrymme i sin ekonomi för att bli av med pengar så ska man inte låna ut pengar - oavsett magkänsla. Jag lånar aldrig ut pengar till någon.
Banker är bättre rustade att bedöma kreditvärdighet och återbetalningsförmåga så det får de ta hand om.
Jag är i precis samma sits. Den 1.12 får jag besked om något, men jag måste ge besked om något annat senast 30.11. Och de här två sakerna påverkar givetvis varandra. Ibland hade det varit praktiskt att kunna se framtiden.Stör ihjäl mig på att jag väntar på ett besked som är väldigt viktigt för mig, men jag får inte besked. Jag behöver få ett enkelt ja eller nej - för att kunna ta beslut och ge andra besked, men eftersom jag inte får besked så kan jag inte ge nästa person besked - vilket känns pissigt gjort av mig (och stressande för mig, för jag behöver beskedet själv och gillar inte att sätta andra i skiten så som det blir nu).
Snart blir jag tvungen att ta ett beslut utan besked, och då eventuellt behöva backa på det och verka ännu dummare.
Att det ska ta 14 veckor få en handläggare på skatteverket till bouppteckningen.
Sen ska det ju handläggas också efter det. Något fel verkar trasigt i systemet.
Varför fick ni avslag?Prova ett europeiskt arvsintyg istället. Då är det 22 veckor till start av handläggning.
Stopp i timglaset kanske.
När vi ansökte om bouppteckning var det "bara" 8 veckor innan start av handläggning. Och sedan tog det nog 15 minuter max för att få beslut om avslag.
Komplicerat med flera länder inblandade. Och inget land som säger sig ha mandat att göra något utan hänvisar tillbaka till andra landet.Varför fick ni avslag?