Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min icke samarbetsvilliga kropp.
Läkarna påstår att jag behöver blodtrycksmedicin. Nu vacklar jag omkring, trött och yr. Blodtrycket är löjllgt lågt.

Testat att ta varannan dag. Men de dagar jag tar tabletten är förlorade dagar.

Superstörande.
Hoppas du kan få prova annan blodtryckshöjande om biverkningarna (om jag förstår dig rätt) inte avtar.

En sak till som stör mig! Egenligen å min makes vägnar mest.

Min man hade sönder sin mobil häromveckan. Fick en ny, billig grej som hans mamma hade fått på köpet i nåt abonnemang. Han har haft den en vecka och nu går den inte ringa på. Högtalare funkar men inget annat. Mikrofonen funkar ibland. Lyckat.

Vi var ute och vandrade idag och satte oss för att äta lunch och hann precis konstatera hur lugnt, tyst och skönt det var när en familj kom och satte sig precis bakom oss för att äta sin lunch. Det var nästan helt tomt i övrigt och det fanns så otroligt mycket plats att sprida ut sig på, men de skulle nödvändigtvis sitta typ tre meter från oss. Det slutade med att vi reste oss demonstrativt och flyttade 20 meter bort så att vi kunde fortsätta njuta av lugnet :mad:

Alltså, va?
Fått mail från Trustly. De hävdar att jag tecknat autogiro med Nextory hos dem. Samt, att eftersom jag inte använt det kommer de att avsluta autogirot..

Jag har aldrig varit intresserad av Nextory. Mailet ser äkta ut.
Hopps innerligen det är scam och falskt.
Tänker inte gräva i saken mer än att kolla banken - och nej, inget autogiro.

Alltså, va?
Fått mail från Trustly. De hävdar att jag tecknat autogiro med Nextory hos dem. Samt, att eftersom jag inte använt det kommer de att avsluta autogirot..

Jag har aldrig varit intresserad av Nextory. Mailet ser äkta ut.
Hopps innerligen det är scam och falskt.
Tänker inte gräva i saken mer än att kolla banken - och nej, inget autogiro.
Ser mejladressen som det kommer ifrån riktig ut också?

Jag ska tatuera mig imorgon hos en för mig ny tatuerare. Skrev igår och hade lite frågor angående morgondagen eftersom det är min första stora tatuering och jag inte känner till den här personens rutiner. Hen läste mitt meddelande igår men har fortfarande inte svarat. Börjar bli onödigt nervös över att heller inte få något svar och det är jävligt störande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
60 61 62
Svar
1 235
· Visningar
54 166
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 457
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 384
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka