Bet 109 o 112krAtt den närmaste affären från stallet numera tar 180:- för en vanlig spånbal. Jag har knappt känt av senaste årets höjningar på mat och så men det här känns ju helt jävla orimligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bet 109 o 112krAtt den närmaste affären från stallet numera tar 180:- för en vanlig spånbal. Jag har knappt känt av senaste årets höjningar på mat och så men det här känns ju helt jävla orimligt
Det kan du tacka alla dom där : Jag vill ha mera regn männizkorna för , zamma typerzom znodde 1 1/2 mån zommar för mig och zom inte vet att vi inte odlar riz i ZverigeMin norra-Skåne-bonde fick ingen användbar halm i år.
Hoppas du kan få prova annan blodtryckshöjande om biverkningarna (om jag förstår dig rätt) inte avtar.Min icke samarbetsvilliga kropp.
Läkarna påstår att jag behöver blodtrycksmedicin. Nu vacklar jag omkring, trött och yr. Blodtrycket är löjllgt lågt.
Testat att ta varannan dag. Men de dagar jag tar tabletten är förlorade dagar.
Superstörande.
Läkarna tycker mitt tryck är högt. jag ligger på runt 135 i övertryck och runt 50-60 i undertryck. Omedicinerad. Det duger inte.Hoppas du kan få prova annan blodtryckshöjande om biverkningarna (om jag förstår dig rätt) inte avtar.
aha, missförstod. Vilket ambivalent blodtryck! Hoppas det löser sig.Läkarna tycker mitt tryck är högt. jag ligger på runt 135 i övertryck och runt 50-60 i undertryck. Omedicinerad. Det duger inte.
Ser mejladressen som det kommer ifrån riktig ut också?Alltså, va?
Fått mail från Trustly. De hävdar att jag tecknat autogiro med Nextory hos dem. Samt, att eftersom jag inte använt det kommer de att avsluta autogirot..
Jag har aldrig varit intresserad av Nextory. Mailet ser äkta ut.
Hopps innerligen det är scam och falskt.
Tänker inte gräva i saken mer än att kolla banken - och nej, inget autogiro.
Ja tyvärr.Ser mejladressen som det kommer ifrån riktig ut också?
@tanten Varför förvånad?Att jag kom hem till ett hem (mitt) där dotterns kompis duschat/badat i parfym. Nåja positivt är ju att jag fick ont i huvudet.
Att jag kom hem till ett hem (mitt) där dotterns kompis duschat/badat i parfym. Nåja positivt är ju att jag fick ont i huvudet.
"Nåja positivt är ju att jag fick ont i huvudet."@tanten Varför förvånad?
Få förrunat. Man kan inte ha ont i ett vakuum. @tantenVarför är det positivt att du fick ont i huvudet!?