Punka.
Och jag får inte loss det så jag blev tvungen att ringa efter hjälp. Så nu sitter jag här. Och väntar.
Och jag får inte loss det så jag blev tvungen att ringa efter hjälp. Så nu sitter jag här. Och väntar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick så stora återkrav så jag vågar inte söka bostadsbidrag igen. Och då jobbade jag ändå inte mer än vad jag sagt, det var fk som betalat för mycket till mig.Försäkringskassan...
Samma märkliga människa som trakasserade mig hela våren för något som hon själv tolkat fel - hon ringde mig om min ansökan om bostadstillägg.
Nu var det en massa mer uppgifter hon ville han in, bl.a. ränteavier för bolånet från mars och framåt. Finns inte att hitta, så jag har skrivit ut räntesatsen och kvittenserna på att jag betalat lånet.
Sen var det trassel för att jag jobbat nån timme under några månader i somras.
Frågade om det gick att säga om jag skulle beviljas bostadstillägg eller inte. Citat: det är inte osannolikt att det är osannolikt att du inte beviljas bostadstillägg. Eh?
Jag skulle också i förväg beräkna vad jag kommer att arbeta nästa 12 månader. HUR ska jag kunna veta om jag blir tillfrågad om att göra nån timme nånstans i kommunens musei-entré. Eller om de vill ha en presentatör för något kulturprogram på kulturgården etc.
Det handlar alltså om att jag ska beräkna hur mycket jag ska jobba nästa år. 5 timmar, 15 timmar, 25 timmar? Och vilken betalning jag kommer att få.
Herregud. Jag är sjukpensionär. För att jag inte kan jobba.
1,5 h senare ungefär var det fixat så jag kunde rulla till stallet (lillen fick en oplanerad vilodag idag). Ska byta till vinterdäck imorgon så efter det kan däcket lagas på riktigt.Punka.
Idag var det faktiskt plusgrader...
Magkatarr?Det måste vara nåt fel på mig. 1,5-2 timmar efter jag ätit blir jag vrålhungrig. A la 'magen äter sig ut genom revbenen'-hungrig. Det här började för ett par veckor sedan, ut tomma intet, och jag står inte ut!
Var rädd om dig!Ont i bakhuvudet. Trillade igår på toa när allt börja snurra och slog bakhuvudet i väggen. Borde ringa VC men känns inte som det gör varken till eller ifrån eftersom allt blir bra igen efter ett litet tag. Och när jag blivit undersökt tidigare så är alla värden bra. Tröttsamt.
Var rädd om dig!
Fast du MÅSTE ju utredas vidare med det här innan det händer något riktigt förfärligt!! Du har inte funderat på att byta VC och få en "second opinion" på det hela?Ont i bakhuvudet. Trillade igår på toa när allt börja snurra och slog bakhuvudet i väggen. Borde ringa VC men känns inte som det gör varken till eller ifrån eftersom allt blir bra igen efter ett litet tag. Och när jag blivit undersökt tidigare så är alla värden bra. Tröttsamt.
Jag varje vecka innan mensDet måste vara nåt fel på mig. 1,5-2 timmar efter jag ätit blir jag vrålhungrig. A la 'magen äter sig ut genom revbenen'-hungrig. Det här började för ett par veckor sedan, ut tomma intet, och jag står inte ut!
Det måste vara nåt fel på mig. 1,5-2 timmar efter jag ätit blir jag vrålhungrig. A la 'magen äter sig ut genom revbenen'-hungrig. Det här började för ett par veckor sedan, ut tomma intet, och jag står inte ut!
Gillar inte pneumonin, men att dess dagar är räknade. Krya på dig!