Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens O_o:

Kommer till stallet och möter en stallkompis som säger: jag tog spån ur din box igår för min box såg så tråkig ut och jag ville inte lägga in en ny bal när vi ska tömma imorgon (stallstäd).
Jag: okeej :confused:

Nu var det inte mycket hon hade tagit, men jag strödde liksom häromdagen och ska spara en del av det torra ströet för att lägga i botten när jag lägger ny bädd. Man kan ju inte bara ta ur min rena box för att fräscha upp i sin egen…eller?
Då hoppas jag att hon ersätter spånet hon slängde. Jag hade blivit jävligt pissed off.

Jag googlade texten till Molly Hammars version av Ingen annan rör mig som du. På ett ställe sjunger hon "borde haft lite självrespekt, sett det Emma såg direkt".
Vem är Emma och var kom hon ifrån? Är det verkligen vad Molly sjunger? Kan man lita på en text som någon person har lagt ut på nätet?

Jag är fruktansvärt trött hela tiden, har varit trött sen i somras. Går med ångest och känner mig väldigt nere, höstdepression igen. Orimligt arg och irriterad på allt och alla. Jag orkar fan inte med det här. Jag vill bara gråta men det känns inte ett skit bättre.

Jag hade aldrig betalat så mycket för att laga en 5 år gammal dator :nailbiting: . Inte när det finns helt okej datorer att köpa för 4-5000 kr numera!
Hade slutsumman varit på kring 5-6000 hade jag tagit det, men nu barkade det iväg lite väl mycket.
När jag köpte den så kostade den kring 18.000. Och en ny kommer nog kosta där också, lite beroende på vad jag väljer för version. Dom tänkte att jag ev skulle kunna ta lagningen på försäkring, men tror inte jag skulle få ut så mycket för den gamla oavsett.

Så nu håller jag tummarna att jag ändå kan använda den ett bra tag till framöver. (När jag väl får hämta ut den då.) :angel: :nailbiting:

IMG_0936.webp

Stör mig på sånna här ”roliga” tröjor

På hur dåligt jag mår och att jag fortfarande mår dåligt. Trodde jag hade åkt på matförgiftning men verkar vara maginfluensa. Började igår morse... Mår så jäkla kasst, 🤢 extrem illamående, ont i hela kroppen, magen känns ut och in, och nu även av och till typ lite hungrig (samtidigt som jag är illamående). Vill inte kräkas mer :(. Och detta med att dricker jag för snabbt/för mkt vatten så kommer det upp! Blä! Så törstig men måste dricka långsamt och lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
35 36 37
Svar
724
· Visningar
31 426
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 742
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008