Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, de flesta tycker jag tar bort citronen som första steg, så det är för många nästan bara estetiskt! Har du citron på flaska hemma så kan du skvätta lite på för smakens skull om citronsmaken är viktig.Räkmacka ikväll men hade glömt köpa citron. De blev inte så bra
Men JAG vill ha citronen! Massor med citronÄsch, de flesta tycker jag tar bort citronen som första steg, så det är för många nästan bara estetiskt! Har du citron på flaska hemma så kan du skvätta lite på för smakens skull om citronsmaken är viktig.
/Räkmacka utan citron är också supergott.
Jag plockar också bort tomatskivor. Får ihop smakkombinationen räkor och rå tomat...Äsch, de flesta tycker jag tar bort citronen som första steg, så det är för många nästan bara estetiskt! Har du citron på flaska hemma så kan du skvätta lite på för smakens skull om citronsmaken är viktig.
/Räkmacka utan citron är också supergott.
Det ska alltså stå INTE mellan får och ihop!Jag plockar också bort tomatskivor. Får ihop smakkombinationen räkor och rå tomat...
Swedbanks reklam när han säger att barnet är krissig!
Flickan är kissig = kissnödig..Vad är krissig?!
Flickan är kissig = kissnödig..
Flickan är kissig = kissnödig..
Inte ens autokorrekt gillade kissig.Vad är krissig?!
Inte det minsta konstigt, tycker jag. Tror till och med att jag kan ha använt ordet någon lång för länge, länge sedan....Vilket är obegripligt Om man är kissnödig så har man ju tvärt om ännu inte blivit kissig
Jag har aldrig ens stött på det tidigare, alltid sagt/hört kissnödig.Inte det minsta konstigt, tycker jag. Tror till och med att jag kan ha använt ordet någon lång för länge, länge sedan....