Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu var det dig jag svarade och det har inget med @Thaliaste att göra.

Det här blir antagligen mitt sista svar till dig, det verkar vara lönlöst att nå fram.

Det borde ha allt att göra med mitt inlägg, eftersom det var just alla dessa möjliga scenarion du bortsåg ifrån när du svarade mig. Och istället hittade på något eget, som du kritiserade mig för.

Vilket var hela grunden till min irritation, eftersom jag tycker sånt är ett oskick i nätforum och vanligtvis enbart leder till just irritation.
 
Köpte ett par örhängen. Jättefina, men de levererades i en liten ziplockpåse och gult kuvert a la Wish.. För 2000 spänn hade jag förväntat mig en lite mer fancy förpackning..

(Nu gav inte jag 2000, jag fick dem gratis via en app. Men hade jag betalat 2000 hade jag faktiskt blivit sur på riktigt. Nu är jag bara lite irriterad).
 
Köpte ett par örhängen. Jättefina, men de levererades i en liten ziplockpåse och gult kuvert a la Wish.. För 2000 spänn hade jag förväntat mig en lite mer fancy förpackning..

(Nu gav inte jag 2000, jag fick dem gratis via en app. Men hade jag betalat 2000 hade jag faktiskt blivit sur på riktigt. Nu är jag bara lite irriterad).
De som betalar kanske får "lyxigare" förpackning.
 
Lite som en chef jag hade, som sjöng med varje gång det kom en låt i radion hon gillade. Hon kunde inte sjunga, men gillade många låtar :crazy: Hon tyckte också det höjde stämningen :bag:
Jag hade en kollega som satt och nynnade (högt) framför datorn sgs varje dag.
Personen hade tyvärr inte eget rum.

Att använda hörlurar om man klickar igång en video var också överkurs, så alla runtomkring fick lyssna.
 
Blir galen på folk i trafiken som ligger ca 70 på 80 väg , sen när det blir 50 eller 40 så fortsätter de i samma fart. Blir så förbannad 😠. Varför sega under tillåten hastighet för att sedan köra ca 20-30 för fort där det av en anledning är lägre hastighet ⁉️⁉️
Idag körde vi 80 på 100 väg 🙄
Igår körde en 60 ut på 100 väg(på påfarte ) snacka om att vara en trafikfara!
 
Nu är det flygmyror i farten och de bits
Stör mig på att andra klagar på att jag köpt dyra biljetter till Taylor Swift. Det är JAG som betalat med MINA pengar. Varför bryr sig andra om det?!?!
Oooh det där är så irriterande
För det första varför ska folk bry sig om hur mycket man betalt?
Varför ska det alltid frågas efter vad det kostar?
Och sen ska det alltid lite hånfullt konstateras ”det var dyyyyrt”
Spelar liksom ingen roll om det är biljetter hus bil eller en tröja man har köpt
 
Nu är det flygmyror i farten och de bits

Oooh det där är så irriterande
För det första varför ska folk bry sig om hur mycket man betalt?
Varför ska det alltid frågas efter vad det kostar?
Och sen ska det alltid lite hånfullt konstateras ”det var dyyyyrt”
Spelar liksom ingen roll om det är biljetter hus bil eller en tröja man har köpt
Verkligen!!

Blev galen på mitt ex, tex när jag köpte en så dyr jacka så jag nästan skämdes och hon direkt frågade vad den kostade. Den var dyr, sa jag. Men hon frågade gång på gång vad den kostade tills jag tillslut sa priset och allt kändes bara fel. Jag var så glad för jackan och att jag faktiskt unnade mig den, men det där förstörde allting just då!
 
Ursäkta va? Får man inte göra vad man vill för sina pengar?
Tydligen inte :banghead:
Nu är det flygmyror i farten och de bits

Oooh det där är så irriterande
För det första varför ska folk bry sig om hur mycket man betalt?
Varför ska det alltid frågas efter vad det kostar?
Och sen ska det alltid lite hånfullt konstateras ”det var dyyyyrt”
Spelar liksom ingen roll om det är biljetter hus bil eller en tröja man har köpt
Visst? Sa typ vad det kostade och att dottern fyller 13 några veckor före konserten så drt är hennes födelsedagspresent. Fick till svar att det är present för flera år framåt ju. Va? Hur mycket jag spenderar på mitt barn rör ju inte dig?
 
Tydligen inte :banghead:

Visst? Sa typ vad det kostade och att dottern fyller 13 några veckor före konserten så drt är hennes födelsedagspresent. Fick till svar att det är present för flera år framåt ju. Va? Hur mycket jag spenderar på mitt barn rör ju inte dig?
Numera svarar jag ofta att det har jag redan glömt är det viktigt för dig kan jag väl leta fram kvittot nån dag ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
465
· Visningar
23 566
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 624
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 147
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp