Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det störigt?Lagt mig i sängen
Det här hamnade fel.Nu äntligen har jag packat klart.
Duschat och krupit ner under täcket.
Bilen är tankad. Fy f va dyrt det är med bensin.
Haha nu blandade jag ihop denna med vgv-trådenÄr det störigt?
Ja ja, det händer mig titt som tätt...Haha nu blandade jag ihop denna med vgv-tråden
Eller när folk glatt skickar omkring länkar som leder till folks privata fb sidor. Trots att jag påpekat ett antal gånger att nej, trots att fb är ett offentligt forum, så betyder det inte att jag kan se vad Anna-Stina skriver, då vi inte är vänner, och det hjälper inte att linka för hennes konto är privat...........Hur ofta diverse folk skriver "gör så man kan dela" som respons på inlägg som ligger i privata grupper
Den funkar att använda som tröja?När det står ”funktionströja” men inte vad den har för funktion
Det är inte kejsarens nya tröja utan en tröj-tröja.Den funkar att använda som tröja?
Har du testat huskuren lite bikarbonat/bakpulver i vatten? Det brukar hjälpa. 0.5 tsk bikarbonat till ett glas vatten är lagom.Rethosta. Ska försöka ta mig till apotek imorgon och se om jag kan hitta något som kan hjälpa mot det...
Det får jag testa.Har du testat huskuren lite bikarbonat/bakpulver i vatten? Det brukar hjälpa. 0.5 tsk bikarbonat till ett glas vatten är lagom.
Ja men visst! Jämfört med att inte ha den.ACO
...din hud skyddar och stärker dig.
Eh?
Haha, känner igen det där från mina föräldrars bil. Den bestämmer när och hur vindrutetorkarna ska gå på...och den håller också på med att justera ljusstyrkan på egen hand. Sedan uppskattar jag backkameran - den hade jag gärna haft på min bil också ! Men det är nog det enda.Jag stör mig på mina föräldrars bil som vill bestämma en massa. Den har så många olika automagiska funktioner att jag blir tokig! Jag är helt för det här med farthållare, men måste det verkligen bli mer avancerat än så? Den här bilen bestämmer både när helljusen ska vara på och inte, och så "tar den över" ratten ibland när den tycker att jag inte ligger tillräckligt centrerad i filen, fast att det inte är något fel på min placering. Jätteläskig känsla! Just helljusgrejen höll på att driva mig till vansinne igår, eftersom den kära bilen inte var så smart som den trodde ibland.
Imorgon ska jag köra min brors Tesla, något säger mig att det kommer att bli ÄNNU värre