Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ofta diverse folk skriver "gör så man kan dela" som respons på inlägg som ligger i privata grupper :banghead:
Eller när folk glatt skickar omkring länkar som leder till folks privata fb sidor. Trots att jag påpekat ett antal gånger att nej, trots att fb är ett offentligt forum, så betyder det inte att jag kan se vad Anna-Stina skriver, då vi inte är vänner, och det hjälper inte att linka för hennes konto är privat........... 🙄
 
Jag stör mig på mina föräldrars bil som vill bestämma en massa. Den har så många olika automagiska funktioner att jag blir tokig! Jag är helt för det här med farthållare, men måste det verkligen bli mer avancerat än så? Den här bilen bestämmer både när helljusen ska vara på och inte, och så "tar den över" ratten ibland när den tycker att jag inte ligger tillräckligt centrerad i filen, fast att det inte är något fel på min placering. Jätteläskig känsla! Just helljusgrejen höll på att driva mig till vansinne igår, eftersom den kära bilen inte var så smart som den trodde ibland.

Imorgon ska jag köra min brors Tesla, något säger mig att det kommer att bli ÄNNU värre 🤪
 
Jag stör mig på mina föräldrars bil som vill bestämma en massa. Den har så många olika automagiska funktioner att jag blir tokig! Jag är helt för det här med farthållare, men måste det verkligen bli mer avancerat än så? Den här bilen bestämmer både när helljusen ska vara på och inte, och så "tar den över" ratten ibland när den tycker att jag inte ligger tillräckligt centrerad i filen, fast att det inte är något fel på min placering. Jätteläskig känsla! Just helljusgrejen höll på att driva mig till vansinne igår, eftersom den kära bilen inte var så smart som den trodde ibland.

Imorgon ska jag köra min brors Tesla, något säger mig att det kommer att bli ÄNNU värre 🤪
Haha, känner igen det där från mina föräldrars bil. Den bestämmer när och hur vindrutetorkarna ska gå på...och den håller också på med att justera ljusstyrkan på egen hand. Sedan uppskattar jag backkameran - den hade jag gärna haft på min bil också :) ! Men det är nog det enda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 710
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 631
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp