Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker sälja saker. Har flera bilder ur alla möjliga vinklar. Ändå kommer personer som först frågar efter fler ("kan jag få en bild där X har en joddlande alpacka också?". Ok. Inte riktigt den nivån men efter ett antal så känns det nästan så). Jag fixar extra bild och skickar på messenger, personen läser och sen händer inget. Jag antar att de inte längre är intresserade men hur svårt ska det vara att säga det? Störigt
 
Gjorde en beställning på nätet. Fick varken bekräftelse eller felmeddelande när jag klickade iväg betalningen, så nu vet jag inte om det gått igenom eller inte.
Utrikes så jag antar jag måste räkna med lång väntetid innan jag kan veta om något dyker upp eller att pengar dras från kontot.
 
Gjorde en beställning på nätet. Fick varken bekräftelse eller felmeddelande när jag klickade iväg betalningen, så nu vet jag inte om det gått igenom eller inte.
Utrikes så jag antar jag måste räkna med lång väntetid innan jag kan veta om något dyker upp eller att pengar dras från kontot.
Testa att mejla företaget med din undran?
 
Ja men problemet är att jag betalade 27/6.
De pausade men vet inte om det är ngn idé när jag redan betalat.
Rapportera problemet till klarna. Fortsätt maila företaget och vidarebefordra till klarna vad de säger eller inte säger om du inte får svar. De startar då en utredning och levererar inte företaget kommer du få dina pengar tillbaka.
 
Rapportera problemet till klarna. Fortsätt maila företaget och vidarebefordra till klarna vad de säger eller inte säger om du inte får svar. De startar då en utredning och levererar inte företaget kommer du få dina pengar tillbaka.
Ja. Mailade igen, i en argare ton än tidigare.
Och skickade även på Fb.
 
Kommit in på en kurs till hösten så nu försöker jag fixa med div användarkonton som behövs. Vilket meck!
För att hämta skolans användarkonto så hämtar man det på antagning.se, sen för att aktivera det måste man skapa eduI-kontot. För att eduI-kontot ska aktiveras så att man kan aktivera det andra användarkontot så måste eduI verifieras, och det verifieras med en kod som skickas PER POST! Så nu kommer jag inte vidare 🤦‍♀️
 
Kommit in på en kurs till hösten så nu försöker jag fixa med div användarkonton som behövs. Vilket meck!
För att hämta skolans användarkonto så hämtar man det på antagning.se, sen för att aktivera det måste man skapa eduI-kontot. För att eduI-kontot ska aktiveras så att man kan aktivera det andra användarkontot så måste eduI verifieras, och det verifieras med en kod som skickas PER POST! Så nu kommer jag inte vidare 🤦‍♀️
Det är helt värdelöst! Vad är det för fel på bankid lixom? 🙄
 
Testa att mejla företaget med din undran?
Orkar inte börja joxa med det på engelska osv. Är inte något oseriöst företag, men av modellen där man kanske inte väntar sig någon omfattande kundservice utanför webshopen.

Mest troliga är nog att ordern inte gått igenom, men att websidan ger för dålig feed-back om det. Är väl mest väntetiden innan jag vet säkert och kan lägga ny beställning som är störande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 752
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 100
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 152
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp