Alla förbannade fästingar. Plockar mängder på Leffe efter varje promenad i skogen. Verkar som att jag har köpt mej ännu en fästingmagnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Någon vecka med uppehåll och lite varmare temperaturer hade inte skadat nu... Hade varit härligt att komma ut och plocka lite bär, och slippa oroa sig över ett hastigt ösregn när man målar.Detta regnande, tack det räcker nu
Salubrin-sprej !Jag har tydligen fått en massa myggbett. Dom kliar nått infernaliskt just nu särskilt det på vaden
Får införskaffa detSalubrin-sprej !
Har hört om skedtricket. Doppa skeden i kokhett vatten och sedan baksidan på bettet.Får införskaffa det
Fungerar inte för mejHar hört om skedtricket. Doppa skeden i kokhett vatten och sedan baksidan på bettet.
Testa att mejla företaget med din undran?Gjorde en beställning på nätet. Fick varken bekräftelse eller felmeddelande när jag klickade iväg betalningen, så nu vet jag inte om det gått igenom eller inte.
Utrikes så jag antar jag måste räkna med lång väntetid innan jag kan veta om något dyker upp eller att pengar dras från kontot.
Rapportera problemet till klarna. Fortsätt maila företaget och vidarebefordra till klarna vad de säger eller inte säger om du inte får svar. De startar då en utredning och levererar inte företaget kommer du få dina pengar tillbaka.Ja men problemet är att jag betalade 27/6.
De pausade men vet inte om det är ngn idé när jag redan betalat.
Ja. Mailade igen, i en argare ton än tidigare.Rapportera problemet till klarna. Fortsätt maila företaget och vidarebefordra till klarna vad de säger eller inte säger om du inte får svar. De startar då en utredning och levererar inte företaget kommer du få dina pengar tillbaka.
Det är helt värdelöst! Vad är det för fel på bankid lixom?Kommit in på en kurs till hösten så nu försöker jag fixa med div användarkonton som behövs. Vilket meck!
För att hämta skolans användarkonto så hämtar man det på antagning.se, sen för att aktivera det måste man skapa eduI-kontot. För att eduI-kontot ska aktiveras så att man kan aktivera det andra användarkontot så måste eduI verifieras, och det verifieras med en kod som skickas PER POST! Så nu kommer jag inte vidare
Orkar inte börja joxa med det på engelska osv. Är inte något oseriöst företag, men av modellen där man kanske inte väntar sig någon omfattande kundservice utanför webshopen.Testa att mejla företaget med din undran?