Smart!Numera svarar jag ofta att det har jag redan glömt är det viktigt för dig kan jag väl leta fram kvittot nån dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart!Numera svarar jag ofta att det har jag redan glömt är det viktigt för dig kan jag väl leta fram kvittot nån dag
Rat fink?Män och fordon
Det har varit utställning i grannskapet, av hotrod och ombyggda fordon
Hemfärden går för många förbi mitt hus. Så jag har haft trafik med obefintliga ljuddämpare på väg dit på fm och på väg därifrån på em. Har inte sett några kvinnor vid ratt eller styre..
Provat mörk choklad eller kakao?Rethosta. Ska försöka ta mig till apotek imorgon och se om jag kan hitta något som kan hjälpa mot det...
Min syster blev skitsur en gång när jag hade köpt sportskor för 800 kr.Nu är det flygmyror i farten och de bits
Oooh det där är så irriterande
För det första varför ska folk bry sig om hur mycket man betalt?
Varför ska det alltid frågas efter vad det kostar?
Och sen ska det alltid lite hånfullt konstateras ”det var dyyyyrt”
Spelar liksom ingen roll om det är biljetter hus bil eller en tröja man har köpt
Jag är lite mera osmidig så här blir svaret :skit du i det så lever du längre.Numera svarar jag ofta att det har jag redan glömt är det viktigt för dig kan jag väl leta fram kvittot nån dag
Åh, har vi studerat på samma bitch-universitetJag är lite mera osmidig så här blir svaret :skit du i det så lever du längre.
Då nyser jag istället.Provat mörk choklad eller kakao?
Kladdkaka hjälper mot mycket, allt från hjärtesorg till huvudvärkDå nyser jag istället.
Ska kakao också kunna fungera alltså?
Enda jag har prövat det är i form av kladdkaka. Funka för stunden iallfall.
Kakao/choklad och så @tanten s tips om bakpulver/bikarbonat verkar som att jag helt enkelt behöver baka någon chock kladdkaka eller så. Undra om det funkar på mer än bara rethosta. Låter som ett vinnande koncept.
Nu har det mesta av hostan släppt, men kan ju vara bra ifall det skulle bli någon mer gång framöver.
Jag är lite mera osmidig så här blir svaret :skit du i det så lever du längre.
Åh, har vi studerat på samma bitch-universitet
Låter som ett kap!Nu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet inte konstigt att de är bra!
Men, hjälp, finns det folk som betalar 8000 kr för en konsertbiljett ?? Eller, tja, det finns kanske inte så många eftersom biljetterna nu säljs billigare...Nu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet inte konstigt att de är bra!
Precis. De billigare vip-paketen gick nog. I USA har biljetterna trissats till 50 papp på svarta marknadenMen, hjälp, finns det folk som betalar 8000 kr för en konsertbiljett ?? Eller, tja, det finns kanske inte så många eftersom biljetterna nu säljs billigare...